nAD Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Finnes det en tut/howto om å klone seg selv. Vi er en gruppe på 3 som lager film, så for å presentere oss. Så hadde det vært arti visst det dukka opp flere av oss, eller det satt flere av oss rundt om kring. Dårlig forklart kanskje.. Og gjerne om hvordan jeg kan få en person til å se inn i et speil, og speilbilde er noe helt annet.. igjen, må unnskylde disse dårlige forklaringene.. Bruker forresten Premiere Pro 2 og After Effects 7. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 På den speildelen så kan dere jo ha et vindu men som som ser ut som et speil. Også står en på hver side... Det med å klone seg selv skal vel være mulig hvis kameratet står helt stille og dere gjør en ting, tar nytt opptakk, gjør en ny ting osv... også legge dem oppå hverandre... Lenke til kommentar
nAD Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Det var noe sånn jeg mente, og sette kameraet på stativ. Først filme selve rommet. Så filme personen sitter i hjørne, nytt opptak der han sitter i en stol etc. Men hvordan legger jeg det "oppå hverandre" i after effects? har hørt noe om key frame eller matte eller noe sånt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er jeg neimen ikke sikker på. Jeg bruker Pinnacle Studio 9... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kort fortalt, leggje videoane oppå kvarandre og maskere bort. Sjå dei fire tutorialane du finn her: http://www.wrigleyvideo.com/forum/index.ph...indpost&p=90705 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dei har tydelegvis vorte fjerna frå den servaren, men prøv denne sida i staden: http://chowdryclinic.filefarmer.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå