tORAXX Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Heisann! Jeg har i dag funnet ut at det vil være smart og investere i en ny prosessor til pcen min. Etter en del leting fant jeg ut at jeg ville ha meg en AMD64 3700+ San Diego. Så er spørsmålet : Hvilken stepping er best for disse og overklokke på, og hva er igrunn stepping? Finner 2forskjellige utgaver av San Diego, En med E4 stepping, og en med E6 stepping. På forhånd takk for all hjelp (Kjører et ATI Sapphire PURE Crossfire Advantage PC-A9RD480Adv Hovedkort - Socket939.) Endret 16. mars 2006 av tORAXX Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Iflg. denne tråden skal E4 være best. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har vært heldig å få tak i en X2 3800 CPU med E4 stepping. Den kjører jeg på 2,9Ghz 24/7. E6 steppingene på X2 3800ene er mye dårligere. Men det er vel ikke alt av E4 som klokker noe enormt heller Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Om du skulle være så heldig å komme over en E3 så må du slå til. Noen av disse er sterkere enn mange FX57. Hadde vært fint om du kunne poste hvor langt du klarer å klokke med det hovedkortet. Sitter på det nå, og DRAM innstillingene er noe begrenset. Jeg kan kun stille på CAS timing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå