Navdeep Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei. Fikk montert dvdspiller og motorisert skjerm i bilen. Dvden funker utmerket, men når jeg slår på skjermen, kommer det dynamostøy i høytalerne. Gidder ikke å gå tilbake til de som satte inn anlegget, er ikke fornøyd med servicen deres (i tillegg til at de vil ha betalt for å fikse det) . Leste på noen av emnene om hvordan dette kan fikses, men da var det bare snakk om vanlige cdspillere. kan noen hjelpe meg med dette, for det er rett og slett irriterende å bruke så mye penger og få støy i anlegget. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hva slags spiller er dette? Om dette er en helt ny spiller så tar du det som en garantisak! Da har ikke butikken stort de skulle sagt. Er forresten 5 års reklamasjonsrett her i landet på produkter som er ment å vare så lenge. For andre produkter er det 2 år. Stå på krava dine du Mvh Tony Lenke til kommentar
Navdeep Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 dvden er fra sony. skjermen er fra utlandet og ikke noe spesielt merke, og det er pga den det kommer støy. neppe mulig å få noe garanti på den. kan det være koblingen på skjermen som er årsaken til støyen, altså som det er nevnt i de andre emnene? i så fall, hvordan bør jeg gå frem da? bare for å nevne det, hadde jeg en annen dvdspiller før denne, og da kom det ikke dynamostøy. det er rart da, for når skjermen er slått av, kommer det ikke noe støy, men med en gang jeg starter den, kommer det. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvis det var butikken som monterte det i bilen din, skal du masjere tilbake dit og forlange at dem skal fikse det. Det der er dårlig arbeid fra deres side, hvis snekkeren hadde bygd tak over yttertrappen din og det var på tur og falle sammen ville du ikke ha klagd til snekkeren. Det samme gjelder med bilstereo, har de montert det i bilen din og du får dynamostøy er det de som skal fikse. Ville gått så langt som å si at dem burde gjøre det gratis siden, dem burde gjort det rett i første om gang. Hvis det er selv montert, så kan det godt hende at du har gjort de samme feilene som de som har montert cd spiller i bilen. Det er jo lyden som gir deg problemer og ikke tv delen, hm, det ble forklart litt dårlig, men ville mene at en lyd coax kabel ligger for nært en strømledning eller de andre cd spiller tingene. Lenke til kommentar
Navdeep Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 skal prøve å ta den ut og sjekke ledningene. så sier jeg ifra hvordan det gikk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 God jording er også meget viktig, gå over alle jordings punkter... Lenke til kommentar
Navdeep Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Fått fikset det. De hadde satt inn en lyd-coax-kabel fra skjermen til dvd-spilleren. da jeg fjernet den, ble støyen borte. Siden jeg ikke har tv-mottaker, er det ingen vits i å ha på den kabelen. Så jeg fjernet den bare. Nå er lyden super. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå