Gå til innhold

Anime: Tenchi Muyo!

Anbefalte innlegg

Tenchi Muyo! Er en ganske gammel anime serie (13 år) men jeg synes den er fantastisk bra. Men veldig få jeg kjenner har sett den så jeg lurer på om det er mange her som har sett den?

Btw: Jeg anbefaler den på det sterkeste. Utrolig mange serier i dag som er inspirert av den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett den, er vel OVAn du referer til. Har sett de fleste Tenchi Muyo seriene, men liker OVAn og Universe best. Tenchi in Tokyo og ikke minst GXP er ikke noe bra. Spesielt siden sistnevnte så godt som ikke har Tenchi og gjengen med i det hele tatt. Finnes oppfølgere til OVAn og noen filmer, men har aldri somlet meg til å se dem.

Lenke til kommentar

Ja det er tenchi muyo oavene jeg mente. de er de eneste som heter tenchi muyo! :p

Og for å nevne handlingen kort:

Tenchi er på sommerferie i bestefarens shrine oppe i fjellet for å lære å bli prest. Etter som serien går så samles det en hel del jenter rundt han på ikke fult så naturlig vis :p men ikke helt standard harem ettersom det bare er to av jentene som faktisk blir forelska i han. det skal også sies at denne serien er bestefaren til alle animeserier så den er faktisk ganske så orginal sånn sett :p

Smirnoff: Jeg har episode 1-13 men jeg vet det skal være 14-21 også men det er umulig å finne tak i, verken lovlig er ikke fult så lovlig. filmene har jeg og de er ganske gode og jeg er helt enig i at tenchi in tokyo og gxp ikke er noe spesielt bra. universe er greit, men ikke fantastisk den heller.

Det skal sies at tenchi myo ova episodene generelt sett er vanskelige å få tak i, men det er verdt det så det holder :) kjempebra serie, litt overrasket over at så få har sett den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...