Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Tenchi Muyo! Er en ganske gammel anime serie (13 år) men jeg synes den er fantastisk bra. Men veldig få jeg kjenner har sett den så jeg lurer på om det er mange her som har sett den? Btw: Jeg anbefaler den på det sterkeste. Utrolig mange serier i dag som er inspirert av den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har hørt veldig mye om den, men har aldri fått sett den... Husker ikke om det var fordi jeg ikke fikk tak i den eller om det var fordi jeg fant ut at det var en anime som ikke passet for meg men ... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har sett den, er vel OVAn du referer til. Har sett de fleste Tenchi Muyo seriene, men liker OVAn og Universe best. Tenchi in Tokyo og ikke minst GXP er ikke noe bra. Spesielt siden sistnevnte så godt som ikke har Tenchi og gjengen med i det hele tatt. Finnes oppfølgere til OVAn og noen filmer, men har aldri somlet meg til å se dem. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Vi liker ikke animedb eller animefo. Bruk Wikipedia! EDIT: Er det bare jeg som er lei av haremkomedie? Endret 16. mars 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har forsåvidt sett meg lei på de vanlige haremkomedie selv. Gudene vet jeg har sett nok av dem opp igjennom tidene. Nå om dagene prøver jeg heller å finne animeer med litt orginialt innhold, men det er ofte vanskelig blant alt dilldallet. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg fikk dilla på trigun og zipang. Spesiellt sistnevnte. Ganske kontroversiellt plott. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har lyst til å se Zipang selv, problemet er at subbede episoder kommer ut med evigheter imellom. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Ja det er tenchi muyo oavene jeg mente. de er de eneste som heter tenchi muyo! Og for å nevne handlingen kort: Tenchi er på sommerferie i bestefarens shrine oppe i fjellet for å lære å bli prest. Etter som serien går så samles det en hel del jenter rundt han på ikke fult så naturlig vis men ikke helt standard harem ettersom det bare er to av jentene som faktisk blir forelska i han. det skal også sies at denne serien er bestefaren til alle animeserier så den er faktisk ganske så orginal sånn sett Smirnoff: Jeg har episode 1-13 men jeg vet det skal være 14-21 også men det er umulig å finne tak i, verken lovlig er ikke fult så lovlig. filmene har jeg og de er ganske gode og jeg er helt enig i at tenchi in tokyo og gxp ikke er noe spesielt bra. universe er greit, men ikke fantastisk den heller. Det skal sies at tenchi myo ova episodene generelt sett er vanskelige å få tak i, men det er verdt det så det holder kjempebra serie, litt overrasket over at så få har sett den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå