rogy Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg er ute etter en besøksteller som viser: Besøk i dag Besøk i i går(eller denne uken) Besøk totalt Unike besøk Har surfet litt rundt, men ikke funnet noen form for hell. Etter det jeg ser så må den lagres i mysql, noen som kan hjelpe meg på vei? Lenke til kommentar
kns Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg er ute etter en besøksteller som viser: Besøk i dag Besøk i i går(eller denne uken) Besøk totalt Unike besøk Har surfet litt rundt, men ikke funnet noen form for hell. Etter det jeg ser så må den lagres i mysql, noen som kan hjelpe meg på vei? 5761561[/snapback] Jeg er ute etter det samme, og har kikket litt på denne (Statcounter). Vet ikke om den tilfredsstiller dine krav, men jeg synes den virker bra. Den er gratis, men koster penger dersom man har flere enn 250000 pageloads per mnd. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
rogy Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Takk for svar.. Har sendt deg en PM Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå