Gå til innhold

Drepe/ fjerne edderkopper?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe man kan kjøpe for å fjerne edderkopper? Ser ofte edderkopper vandre rundt i huset, i høst var det vanlig å se 5-6 om dagen. For en med en øøørliten edderkoppskrekk ( :p ) så er ikke det noe artig! Finnes det en boks f.eks som lager en lyd som skremme de vekk eller noe? :p evt. en veldig sterk spray?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet noe man kan kjøpe for å fjerne edderkopper? Ser ofte edderkopper vandre rundt i huset, i høst var det vanlig å se 5-6 om dagen. For en med en øøørliten edderkoppskrekk ( :p ) så er ikke det noe artig! Finnes det en boks f.eks som lager en lyd som skremme de vekk eller noe? :p evt. en veldig sterk spray?

5761498[/snapback]

Jeg hadde ett problem med dette i leiligheten jeg leide før, og disse edderkoppene var store også :p

Bilde av en edderkopp på veggen

Min løsning var mine flotte Haynes bøker, som jeg hadde liggende på strategiske plasser i leiligheten, ett kast og "splatt" deretter tørk og skyld ned i do :)

Problem løst :!:

Lenke til kommentar
Jeg husker da jeg hadde mange edderkopper på rommet *grøsse* Fant noen i teppet mitt og en gang så gikk det en opper nakken min etter at jeg hadde tatt på gensern.. Yikes!

5762179[/snapback]

Hehe, jeg har rom ut mot skogen, og om sommeren kommer det alltid noen gjennom vinduet eller lufteluka. Husker en kveld da jeg skulle legge meg så rista jeg dyna først, og da fløy det en edderkopp fra dyna og ned på gulvet, den løp så under senga. Sov ikke noe godt den natta vel vitende om at den var der, hjelper heller ikke å vite at en gjennomsnitts person spiser ca 8 edderkopper i året (tror det var noe sånt) :cry:

Ble stor vask dagen etterpå i håp om å ta den, fanga jo selfølgelig 2 stykker da :p

Lenke til kommentar

Et kraftig Insektsmiddel i vinduskarmer og ved listene på veggene, ikke og anbefale om du har små husdyr da. Ellers funker jo enkelte insektsmiddel i flere dager om du bare sprayer rommet godt. Jeg husker en sommer, var svart i taket av sånne store spyfluer. Jeg tenkte at dette skulle bli gøy, gikk ut i boden og fant det insektsmidlet med flest advarsler på. Sprayet rundt omkring i stua, deretter gikk jeg og la meg. Dagen etterpå var ikke taket svart lenger, men golvet derimot. Å overalt lå det døende spyfluer og summet! Dette vedvarte i ca ei uke, modern tvingte meg og støvsuge hver dag :hrm:

Lenke til kommentar

Alle gjør vel det innimellom ;)

Vi har en sånn radardings hjemme vi kan stikke i stikkkontakten, den bruker sånne blåe avlange firkanter for å lage en lukt insekter ikke liker, virker den på edderkoppeR? :p Vet det er dårlig forklart men håper noen skjønner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...