Nitrius Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 At har nettopp hatt harddisk trøbbel men har greid å redde alt ved bruk av symantec ghost og ført all informasjon på den "skadet" disken til en annen og ny disk. Uansett problemet mitt er at jeg får en lite error melding når jeg starter winamp, er bare å trykke ok, men skjønner ikke hva error meldingen betyr, vet heller ikke hvordan det kan fikses, prøvd med reinstallering av winamp, men fortsatt samme melding. Melding er som følger: Program-popup: winamp.exe - Fant ikke startpunkt : ?QueryXferToJD@CDRMLiteCrypto@@QAEJPBDPAEK1@Z startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, DRMClien.DLL. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Du har nok en feil i Windows installasjonen din. Skriv inn SFC /scannow i kjør og se om får opp noe info. Du må ha XP cd'en din tilgjenglig når du gjør dette. Hjelper ikke det så reinstaller Windows Media Player. Den er veldig avhengig av DRMClien.DLL Endret 16. mars 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 hmm merkelig, alt annet går jo smertefritt så langt. Får ta å prøve det imorgen, hvis ingen andre skulle ha noen lure ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå