mr messenger Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei.. Dere er gode på motiv. Jeg skal ha prosjekt i 3 uker nå.. Skal ha foto. Har bestemt meg for å lage en fotomontasje. Men jeg vet ikke av hva? Kan noen hjelpe meg litt med noen gode tips? Bil? er det noe godt tips å ta bilder av da? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) jeg trodde kanskje bil var et litt oppbrukt tema med lite variasjon "ja her har vi bilen fra siden av"? Hva med vårstemning? Du kan jo alltids blande noen temaer da...bruk fantasien Endret 17. mars 2006 av VgaR Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Vårstemning ja.. Har du noen andre forslag også? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er tom for ideer altså.. har ingen forslag... tenker hardt men kommer ikke på noe.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg synes personlig at bilder som er tatt veldig nærme ting er veldig tøft. Det at du ikke kan se hva det er, men det du ser er fine farger og en sånn "blure" effekt. Litt vanskelig å forklare, men ihvertfall... Ellers så kan du jo alltids ta flere bilder av samme tingen, men kun med forskjellige komposisjoner, for så å sammenligne hva som fungerer best. Du sa det var en skoleoppgave? Jeg synes det ligner en sånn skoleoppgave...ikke veldig spennende, men det er kun en ide jeg gir deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå