agvg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Noen som kjenner disse VOIP-adapterne og vet hvordan man kan erstatte den skreddersydde firmwaren med hyllevare? Det er har svjv ingen IP som jeg har funnet for admin og resett påvirker ikke oppsettet til det bedre. I følge Zyxel må det sendes inn for og flashes med ny firmware, noen som vet om det finnes programvare eller en metode for og gjøre dette selv? Har googlet endel uten større hell. Endret 15. mars 2006 av agvg Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Noen som kjenner disse VOIP-adapterne og vet hvordan man kan erstatte den skreddersydde firmwaren med hyllevare? Det er har svjv ingen IP som jeg har funnet for admin og resett påvirker ikke oppsettet til det bedre. I følge Zyxel må det sendes inn for og flashes med ny firmware, noen som vet om det finnes programvare eller en metode for og gjøre dette selv? Har googlet endel uten større hell. 5761054[/snapback] Hvis det er et av bluecom sine adaptere så er det ingen enkel måte å gjøre det på og letteste er å returnere det til de som har riktig utstyr for å gjøre sånt. Fått det av noen andre så holder det vel med en reset og bruke default passordet til zyxel 1234 via web/ftp, ip skal da være 192.168.5.1 på selve boksen. Endret 16. mars 2006 av JPedro Lenke til kommentar
Vikebu Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som kjenner disse VOIP-adapterne og vet hvordan man kan erstatte den skreddersydde firmwaren med hyllevare? Det er har svjv ingen IP som jeg har funnet for admin og resett påvirker ikke oppsettet til det bedre. I følge Zyxel må det sendes inn for og flashes med ny firmware, noen som vet om det finnes programvare eller en metode for og gjøre dette selv? Har googlet endel uten større hell. Fikk du åpne skiten? Lenke til kommentar
Vikebu Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har en zyxel Prestige 2002, Voip adapter . Fikk det av en Bluecomkunde som flyttet over til en annen leverandør.Har noen peiling på ip adresse som gjør det mulig og konfigurere det? Den normale IP virker ikke.(192.168.5.1)Går ut i fra Bluecom har lagt inn et eller annet skittriks her, siden den ikke åpner på normal ip Lenke til kommentar
Vikebu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har et spørsmål, har noen peiling på hvor en kan finne et program som kan gjøre monolyd til stereo? Håper en eller annen kan vennligst gi meg et tips.På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå