Typhon Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Lakkering av selve membranen tenker du på? Dette ville jeg ikke gjort da det vil påvirke egenskapene til elementet i negativ retning! Mvh Tony Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det kan løses ganske lett ved å lage en ring av tre plate, mdf, etc. dette ville løfte elementet klar av evt metal. Laker elementet i fargen til hattehylla å den vil ikke sees så godt.. 5790415[/snapback] Haha, Er litt plaga med sykdom så jeg burde kanskje ikke gi råd Det jeg mente var at den ringen skulle lakeres i samme farge, for guds skyld ikke laker elementet, som Typhon var så snill og rette meg på det vil det ødelegge egenskapene på høytaleren:) Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Sånn er magneten plasert igjennom hatthylla i dag: Mente du at jeg eventuelt skulle bygge en ring av tre og ha undre festene på høytalern? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 jupp, mellom hattehylla å høytaleren ja Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 får se senere. De tar vell neppe skade av og være nert metall. Hører ingen lydforsjel. Men tror du mellomtone elementet slår svakere når annet mettal er i nerheten av magneten? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvilken forsterker har du å drive disse Dynabel-høyttalerne med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå