Zappza Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Faen da. Får jo ikke brukt Media Center Extender med den optiske kabelen Får opp "Audio Error External Component has thrown an exception" Anyone? Satan hvor dårlig feste det var på Xboxen til kabelen, var helt løs jo, måtte teipe den fast Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er eg den einaste her inne som faktisk oplever at den optiske kabelen HENGER FAST? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du har fått et blåmandagsprodukt, det skal ikke være sånn Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Min optiske henger fast Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Min optiske henger fast 6817424[/snapback] Hooray!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det at kabelen sitter dårlig er avhengig av hvilken type kabel du har tror jeg.. Dere som får kabelen til å sitte; kjøpte dere en billig kabel til 100 kr eller kjøpte dere en litt dyrere kabel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror min kostet rundt 100,- ellns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror min kostet rundt 100,- ellns. 6822292[/snapback] Hvor kjøpte du den og hvilken type? Ev link? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror min kostet rundt 100,- ellns. 6822292[/snapback] Hvor kjøpte du den og hvilken type? Ev link? På forhånd, takk 6822491[/snapback] Her er kabelen eg har. Toslink Optisk kabel Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg kjøpte en temmelig dyr kabel, 269,- for 1m, men den sitter ikke i det hele tatt. Sitter som faen i kontrollenheten til surroundanlegget Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vel min er på 5m og lyden er gullende rein samtidig som den sitter som støpt i begge hull Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Skal vi bytte plugg Nei, skal ta denne tilbake til butikken og bytte den inn. Har problemer med at lyden hikker. At den forsvinner i småperioder. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Min sitter ganske løst bak i 360'n. men som støpt i kontrollsenteret på logitech-anlegget... Men har forresten et spørsmål angående "popping" i høytalerne... Kan det være at støpslene i veggen/kretsen er gammel, og ikke leverer ønsket mengde strøm? Huseiern sa noe om at jeg ikke måtte koble for mange ting til samme støpsel, fordi det var litt "lite" strøm eller noe... -utrolig dårlig formulert, men hvis noen av dere skjønte det så setter jeg pris på alle svar Vil bli kvitt den lyden... Endret 10. september 2006 av ivemaole Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Denne poppinga dere! Skjer det så ofte at det blir irriterende altså? det skjer her,ikkje ofte,men det hender det lurer seg inn ein poppinger her og der. Men heldigvis er det ikkje irriterende Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Poppinga mi kom av den optiske kabelen. Før den satt ordentlig poppet det som faen. Prøv å teip den fast med elektriker teip eller noe, tror det skyldes av at lysblinkene ikke kommer helt beint på "øyet" inni kontroll senteret eller Xboxen. Var jævlig irriterende når jeg så på film, poppene varte bare i et tidels sekund, men klarte å ødelegge stemningen fordet. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hehe.. Er en sart sjel vettu.. Da skal jeg prøve det trikset med den optiske kabelen. Poppinga er utrolig irriterende når jeg aldri har hatt det før. Og det ødelegger liksom stemninga hvis jeg spiller spill eller ser på film. Og det kan være direkte farlig hvis jeg spiller spill som f.eks condemned.. har skjedd en gang at det poppet mens jeg tuslet rundt i tussmørket med lite strøm på lommelykta. DA skvatt jeg da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvordan kan det poppe hvis strømmen var gått? Ser ikke noen annen grunn, alle har jo lys i hele huset. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg meinte i Condemned da din ost... Jeg prøvde å få den optiske kabelen til å sitte ordentlig, men den har alltid vært sånn da. Og den har fungert før, så det er nok ikke den. Men kan det ha noe å si at jeg bor vegg i vegg med kjøkkenet, og at det står to kjøleskap der, som kanskje kan forstyrre strømkretsen eller noe? Eller kanskje jeg bør kjøpe isolerte høytalerkabler... For de er jo ikke isolerte de som følger med anlegget. (Z5500) Eller kanskje det er noe gærent med huset. Skulle nesten tror det. For den lyden var ikke der når jeg bodde på en annen hybel i fjor, og heller ikke da jeg bodde hjemme i sommerferien.. kanskje jeg bare skal flytte hjem? Tusen takk til alle som kommer med forslag for å hjelpe meg å bli kvitt den forbanna ploppelyden i høytalerne Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mja, har heller ikke hatt trøbbel med optiske kabler før, men den satt så elendig fast på Xboxen. Prøv og vrikk litt på kabelen mens den er i og mens du har musikk på. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kom nettopp på at jeg har opplevd litt "poppin"/smelling i anlegget. Dette var i den forrige kåken, en gammel bygård med litt skraltent elanlegg. Dersom anlegget sto på og jeg slå av/på lysarmaturet i taket i naborommet (på samme kurs), så smalt det realt i subben. Sære greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå