Gå til innhold

Surround anlegg til X360. men hvilke?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Er ikke så veldig fornøyd med dette surroundanlegget. Når jeg skrur det på så lager det en plagsom høy pipelyd.

6788992[/snapback]

Når det står i "standby" uten bruk? Eller er det slik når det står og spiller også?

TV'en min har samme problem, den lager en høy irriterende pipelyd når det står i standby (slår det av kun med fjernkontrollen), men hvis jeg slår av tv'en helt så kommer den bort, den kommer også bort hvis jeg slår på tv'en :thumbdown:

Er du fornøyd med lyden på anlegget da?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke så veldig fornøyd med dette surroundanlegget. Når jeg skrur det på så lager det en plagsom høy pipelyd.

6788992[/snapback]

Jordingsfeil eller noe? Mitt lager ingen lyd i standby. 2.1-oppsettet til pc'en derimot har fått en sånn lyd etter at jeg flyttet til ny leilighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

6788992[/snapback]

Jordingsfeil eller noe? Mitt lager ingen lyd i standby. 2.1-oppsettet til pc'en derimot har fått en sånn lyd etter at jeg flyttet til ny leilighet.

6789383[/snapback]

Tror ikke det kan være dette i tilfellet mitt iallefall. Da jeg har koblet både høytaller, subwoofer, xb360 og receiver uten noe tegn til feil.. Kun på samsung tv'en, uansett hvor jeg kobler den til i huset..

Lenke til kommentar
den trenger vist 2 dagers innkjøring for å få optimal lyd, så det her kan bare bli bedre  :dribble:

5787837[/snapback]

Har nettop bestillt meg et Z-5500 selv. Og lurer litt på de 2 dagene, hvordan bør man spille på dem da? Relativt lavt eller?

Noen som kan forklare?

6734718[/snapback]

Ble du fornøyd med anlegget? Svarte det til forventningene dine?

6748007[/snapback]

Beklager for seint svar, men ja. Absolutt.

Det skal sies at dette er første gang jeg har et 5.1 system. Lyden er helt super! Jeg anket litt på de små satelittene - men de er helt topp. Jeg storkoser meg, og subben er helt utav denne verden :)

Den er massiv. Og lager kanonbra lyd.

Eneste minus dette anlegget [z-5500] er at det er tungt.

30kg er ikke så mye for et oppegående menneske - så fremt vedkommende aldri har gjort noe annet enn å sitte foran tv'en / dataen :)

Jeg anbefaler med andre ord dette annlegget til alle som vil ha lyd i mangfoldige-tusen lappers klassen .. til ca 2500 kroner :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Får mitt z-5400 i dag. Kan skrive review hvis det er interesse for det. Er 900,- billigere en z-5500, og jeg tror det skal være sånn ca. like bra.

6800828[/snapback]

Hadde vært veldig fint hvis du tok deg tid til det:)

Lenke til kommentar

Har også z-5500.. og har hatt det i ca et år nå, uten noen feil, men etter at jeg flyttet på ny hybel kommer det en "ploppe-lyd" av og til når jeg har det på og bruker det med 360'n. (samme lyden som kommer noen ganger når du skrur det av og på) Er ekstremt irriterende og jeg har ikke så mye peiling på anlegg selv... Så jeg lurte på om noen her har peiling.. for jeg har ikke :cry:

Endret av ivemaole
Lenke til kommentar
Hmm.. fikk egentlig ikke så mye ut av den linken. Det sto lite om konsoller og "popping."  :hmm:

6802474[/snapback]

det er det samme hva slags utstyr anlegget er koblet til

det er selve anlegget og andre elektriske ting i huset som lager lydene

High-power devices If you are using other high powered devices on the same electrical circuit, they may be causing hum or buzz. If so, discontinue their use while you are using your speaker system. Examples of such devices include microwave ovens, halogen lamps, power tools, etc.

Lenke til kommentar

oookei.. :blush: hehe.. da får jeg prøve å fikle rundt her da, og prøve meg fram. kan det ha noe å si at støpselet i veggen er for "svakt"

(ikke klarer å levere nok strøm) for jeg har aldri hatt noe problemer med dette hjemme. Det begynte da jeg flyttet opp på hybel for noen uker siden. :ermm:

Lenke til kommentar
Har det mulighet for digital lyd da? Eller var det modellen under der igjen som ikkje hadde verken coax/optisk inn?? :hmm:

6800932[/snapback]

Er nok modellen under der igjen :)

Denne har 2x Digital Optisk inn, 1x Coaxial, 3x 3,5" Jack, 1x 3,5" Jack til mp3.

Hadde vært veldig fint hvis du tok deg tid til det:)

6801075[/snapback]

Da blir det review i løpet av uke ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...