Gå til innhold

Surround anlegg til X360. men hvilke?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja du trenger optisk kablel hvis du vil ha surround, og lyd i det hele tatt :)

Optisk TosLink ;)

7179024[/snapback]

ok. noen og anbefale? helst fra komplett, da jeg skal kjøper derfra, så får jeg bestillt begge i ett.

nå er jeg ikke nye ekspert innen høyttaler omerådet osv.. men når jeg får anlegge, og den kabelen.. det er bare da og putte den i anlegge, og rett i den X360 kabelen? så bare og begynne og spille med 5.1 ?

Lenke til kommentar
ok. noen og anbefale? helst fra komplett, da jeg skal kjøper derfra, så får jeg bestillt begge i ett.

nå er jeg ikke nye ekspert innen høyttaler omerådet osv.. men når jeg får anlegge, og den kabelen.. det er bare da og putte den i anlegge, og rett i den X360 kabelen? så bare og begynne og spille med 5.1 ?

7179098[/snapback]

Hvilken kabel det er spiller ingen rolle i grunnen. Det er bare et lyssignal som blir sendt i gjennom, så det har ikke så mye for seg med Monster kabler her :)

Toslink 1m 151,-

Toslink 3m 197,-

Angående tilkobling, det er ikke værre enn å plugge den ene kabelen i anlegget, og den andre i Xboxen nei, den kan sitte dårlig på Xboxen, men da kan du modifisere den slik jeg har gjort (se over), eller teipe den fast ;)

Lenke til kommentar
Trengs ikke nei, du kan alltids skaffe en omformer fra VGA (er det det gul/hvit/gul ledningene heter igjen? til 3.5mm jack.

7179141[/snapback]

Du kan jo kjøpe den omformerkabelen da, men da får du ikke surround, og svekka lydkvalitet (litt, ikke så mye)

Gul/Hvit/Rød heter forøvrig kompositt ;)

Er denne pluggen du trenger for å gjøre det som nevnes over :)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110343

Lenke til kommentar

7179098[/snapback]

Hvilken kabel det er spiller ingen rolle i grunnen. Det er bare et lyssignal som blir sendt i gjennom, så det har ikke så mye for seg med Monster kabler her :)

Toslink 1m 151,-

Toslink 3m 197,-

Angående tilkobling, det er ikke værre enn å plugge den ene kabelen i anlegget, og den andre i Xboxen nei, den kan sitte dårlig på Xboxen, men da kan du modifisere den slik jeg har gjort (se over), eller teipe den fast ;)

7179180[/snapback]

takker :)

noe annet da jeg må ha, før jeg trykker på Gå til kassen knappen? :p

Lenke til kommentar
Jo, den finnes i trådløs også.

Det heter Z-5450 men har bare 315w effekt i forhold til Z-5500 som har 550w :roll:

7186798[/snapback]

vil det utgjøre mye forskjell? har ikke peiling på watt and_what_so_ever :p

mye merkbar forskjell? hvis ikke. hvordan er dette anglegge sammenlignet med den andre?

Lenke til kommentar
Oh faen.. det var bra jeg så det før jeg bestillte..  står :

Overføringsteknologi  Kablet

altså.. ikke tråløst?

kan ikke ha ledninger hengenes rundt i romme til de bakre høytalerne.. finnes den ikke i trådløs?

7185741[/snapback]

Hengenes? Ledningene er små nok til å stiftes fast til taket/veggen, så det burde ikke være stort problem å holde de forsåvidt ute av veien ;)

Lenke til kommentar
Oh faen.. det var bra jeg så det før jeg bestillte..  står :

Overføringsteknologi  Kablet

altså.. ikke tråløst?

kan ikke ha ledninger hengenes rundt i romme til de bakre høytalerne.. finnes den ikke i trådløs?

7185741[/snapback]

Hengenes? Ledningene er små nok til å stiftes fast til taket/veggen, så det burde ikke være stort problem å holde de forsåvidt ute av veien ;)

7186844[/snapback]

skal jeg ha de hengenes må jeg ha mange mange mange meter for og komme rundt på baksiden :p

men lest posten min rett over din ;)

Lenke til kommentar
vil det utgjøre mye forskjell? har ikke peiling på watt and_what_so_ever  :p

mye merkbar forskjell? hvis ikke. hvordan er dette anglegge sammenlignet med den andre?

7186832[/snapback]

Har nok litt forskjell i effekten, men jeg har lillebroren til z-5500 (z-5400) som "bare" har 310w, og det holder i massevis for meg.

Ledningene er mange mange meter. Ledningene til bakhøytalerene er vel sånn cirka 6-7m tror jeg. Øyemål that is ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...