Zappza Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja du trenger optisk kablel hvis du vil ha surround, og lyd i det hele tatt Optisk TosLink Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja du trenger optisk kablel hvis du vil ha surround, og lyd i det hele tatt Optisk TosLink 7179024[/snapback] ok. noen og anbefale? helst fra komplett, da jeg skal kjøper derfra, så får jeg bestillt begge i ett. nå er jeg ikke nye ekspert innen høyttaler omerådet osv.. men når jeg får anlegge, og den kabelen.. det er bare da og putte den i anlegge, og rett i den X360 kabelen? så bare og begynne og spille med 5.1 ? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har handlet Pioneer HTT-GS1 og vil sette dette opp mot tv`en imorgen. 360 er på rep så jeg må vente på den. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Trengs ikke nei, du kan alltids skaffe en omformer fra VGA (er det det gul/hvit/gul ledningene heter igjen? til 3.5mm jack. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ok. noen og anbefale? helst fra komplett, da jeg skal kjøper derfra, så får jeg bestillt begge i ett. nå er jeg ikke nye ekspert innen høyttaler omerådet osv.. men når jeg får anlegge, og den kabelen.. det er bare da og putte den i anlegge, og rett i den X360 kabelen? så bare og begynne og spille med 5.1 ? 7179098[/snapback] Hvilken kabel det er spiller ingen rolle i grunnen. Det er bare et lyssignal som blir sendt i gjennom, så det har ikke så mye for seg med Monster kabler her Toslink 1m 151,- Toslink 3m 197,- Angående tilkobling, det er ikke værre enn å plugge den ene kabelen i anlegget, og den andre i Xboxen nei, den kan sitte dårlig på Xboxen, men da kan du modifisere den slik jeg har gjort (se over), eller teipe den fast Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Trengs ikke nei, du kan alltids skaffe en omformer fra VGA (er det det gul/hvit/gul ledningene heter igjen? til 3.5mm jack. 7179141[/snapback] Du kan jo kjøpe den omformerkabelen da, men da får du ikke surround, og svekka lydkvalitet (litt, ikke så mye) Gul/Hvit/Rød heter forøvrig kompositt Er denne pluggen du trenger for å gjøre det som nevnes over http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110343 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vel, jeg kjøpte den ledningen du anbefalte tidligere og har begge xboxene koblet opp og såvidt jeg vet er det eneste måte å få den gode gamle boxen kobla opp til annlegget. Den ledningen hold også godt tak i den optiske ledningen :!: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 ok. noen og anbefale? helst fra komplett, da jeg skal kjøper derfra, så får jeg bestillt begge i ett. nå er jeg ikke nye ekspert innen høyttaler omerådet osv.. men når jeg får anlegge, og den kabelen.. det er bare da og putte den i anlegge, og rett i den X360 kabelen? så bare og begynne og spille med 5.1 ? 7179098[/snapback] Hvilken kabel det er spiller ingen rolle i grunnen. Det er bare et lyssignal som blir sendt i gjennom, så det har ikke så mye for seg med Monster kabler her Toslink 1m 151,- Toslink 3m 197,- Angående tilkobling, det er ikke værre enn å plugge den ene kabelen i anlegget, og den andre i Xboxen nei, den kan sitte dårlig på Xboxen, men da kan du modifisere den slik jeg har gjort (se over), eller teipe den fast 7179180[/snapback] takker noe annet da jeg må ha, før jeg trykker på Gå til kassen knappen? Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Sånn her skal et skikkelig Gaming rom se ut http://minhjemmekino.no/MadMan69 Da kan man snakke om å ha skikkelig surround lyd mens du spiller.. Endret 30. oktober 2006 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du bør muligens si ditt siste farvell til lommeboka Magnus, det kan være siste gang du ser den. Utenom det så bør du finne ut hva du skal gjøre mens du venter på annlegget! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Oh faen.. det var bra jeg så det før jeg bestillte.. står : Overføringsteknologi Kablet altså.. ikke tråløst? kan ikke ha ledninger hengenes rundt i romme til de bakre høytalerne.. finnes den ikke i trådløs? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jo, den finnes i trådløs også. Det heter Z-5450 men har bare 315w effekt i forhold til Z-5500 som har 550w Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jo, den finnes i trådløs også. Det heter Z-5450 men har bare 315w effekt i forhold til Z-5500 som har 550w 7186798[/snapback] vil det utgjøre mye forskjell? har ikke peiling på watt and_what_so_ever mye merkbar forskjell? hvis ikke. hvordan er dette anglegge sammenlignet med den andre? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Oh faen.. det var bra jeg så det før jeg bestillte.. står : Overføringsteknologi Kablet altså.. ikke tråløst? kan ikke ha ledninger hengenes rundt i romme til de bakre høytalerne.. finnes den ikke i trådløs? 7185741[/snapback] Hengenes? Ledningene er små nok til å stiftes fast til taket/veggen, så det burde ikke være stort problem å holde de forsåvidt ute av veien Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Oh faen.. det var bra jeg så det før jeg bestillte.. står : Overføringsteknologi Kablet altså.. ikke tråløst? kan ikke ha ledninger hengenes rundt i romme til de bakre høytalerne.. finnes den ikke i trådløs? 7185741[/snapback] Hengenes? Ledningene er små nok til å stiftes fast til taket/veggen, så det burde ikke være stort problem å holde de forsåvidt ute av veien 7186844[/snapback] skal jeg ha de hengenes må jeg ha mange mange mange meter for og komme rundt på baksiden men lest posten min rett over din Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 vil det utgjøre mye forskjell? har ikke peiling på watt and_what_so_ever mye merkbar forskjell? hvis ikke. hvordan er dette anglegge sammenlignet med den andre? 7186832[/snapback] Har nok litt forskjell i effekten, men jeg har lillebroren til z-5500 (z-5400) som "bare" har 310w, og det holder i massevis for meg. Ledningene er mange mange meter. Ledningene til bakhøytalerene er vel sånn cirka 6-7m tror jeg. Øyemål that is ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) er det noen som har hatt samme problem som jeg omtaler i denne tråden...? edit: Jeg har Z-5500 og har nesten aldri turt å spille over halv styrke på grunn av frykt for naboklager... edit: spesifiserte teksten litt... Endret 31. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 edit: Jeg har Z-5500 og har nesten aldri turt å spille over halv styrke på grunn av naboklager... 7187250[/snapback] Vel eg deler ihvertfall det problemet med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå