Gå til innhold

Surround anlegg til X360. men hvilke?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg vil tro det å ha høgtalerene litt strategisk spredd i rommet er smart om man virkelig ønsker å ha sourround effekten på plass.

7088412[/snapback]

Det er i farta, men er ikke så fort gjort siden det er ett lite oppussings prosjekt på gang her så må ha en midlertidig løsning. Tenker også da på control centeret som har en litt for kort ledning til at jeg får alt til å se bra ut helt enda.

Lenke til kommentar
Åja er det slik det ligger ann :p

7088464[/snapback]

Har vært mer en enn gang jeg holdt på å snuble i den hersens ledningen siden den ikke holder seg ved gulvet. Og det har ikke blitt stort bedre etter at fattern stakk av med lysa. Men som sagt, antar den ikke kan stå nærme den heller da? Får vel skaffe en lengre optisk så den rekker hele veien over til xboxene eller no :hrm:

PS: Noen andre som har problemer med å få optisk til å sitte skikkelig i 360? Har kabelen som var med premium men det skal ikke mye til før den detter ut. Derimot sitter den skikkelig godt i kontroll senteret....

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
PS: Noen andre som har problemer med å få optisk til å sitte skikkelig i 360? Har kabelen som var med premium men det skal ikke mye til før den detter ut. Derimot sitter den skikkelig godt i kontroll senteret....

7088513[/snapback]

Jah, slet også med det. Men nå sitter den som støpt. Måtte bare skjære av litt på sidene av kontakten :) Bare vær forsiktig, så går det bra.
Lenke til kommentar

7088513[/snapback]

Jah, slet også med det. Men nå sitter den som støpt. Måtte bare skjære av litt på sidene av kontakten :) Bare vær forsiktig, så går det bra.

7090032[/snapback]

Skjære? Som...med kniv? Njaa, skeptisk. Kan du fortelle eller vise bilder på hva og hvor mye du har tatt vekk? Kan hende jeg trenger å vite om den ikke sitter skikkelig i den ledningen jeg bestilte nå.

Lenke til kommentar
Som med kniv ja ^^

Stusset bare litt av på kantene.

Bilder skal du få vettu. Dårlig bilde da, men det skal være mulig å se iallefall :p

7093341[/snapback]

Okei, håper for guds skyld den andre ledningen (tok den som fungerte til alt, blir jeg kvitt noen kabler iallefall) holder på den optiske. Syntes xboxen sin føltes ganske så...nja, billig ut når den ikke engang ville holde den fast skikkelig =/

Lenke til kommentar
Skjær vekk litt på kantene. Rett rundt selve hullet. Du må prøve deg frem med pluggen underveis, så ser du bare hvor du må skjære.

GLHF!

7093495[/snapback]

Jaja, venter og ber til gud om at den ledningen som er på vei funker ellers blir det en små nervøs gamer som pirker så fort han kan fordi han vil ha surround på Splinter Cell eller noe...

Lenke til kommentar
Går bra å skjære av litt på pluggen, så lenge du ikke putter kniven inn i laser øyet.

Jeg mistet lokket som skal beskytte øyet når det ikke er i bruk, men det går vel bra. Pluggen står i uansett så :)

7093568[/snapback]

Satt den optiske inn i den nye kabelen min og hørte ett ganske så fornøyd "klikk" den kunne vært littebitt lengre men foruten det så elsker jeg denne kabelen <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå har jeg ikke lest igjennom alle sidene, så har ikke fått med meg alt :p

men skal nå bestille Logitech Z-5500, da jeg endelig har litt penger til overs.

når man skal koble opp det, er det bare og plugge inn en kabel som følger med rett inn i den X260 kabelen? den som har en imputt vedsidenav.. den kabelen som er vist på bildet over..

det er alt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...