Gå til innhold

Surround anlegg til X360. men hvilke?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig og koble suround annlegget til TVen med en slags kabel også? :blush:  litt flaut å spørre så mye men er helt grønn på sånne ting som dette.

6859962[/snapback]

Hvis TV'en din har optisk, eller koaksial utgang for lyd, ja :)

6860369[/snapback]

Går vel strangt tatt ann å benytte seg av Headphones utgangen som sitter frampå TV`en (i de fleste tilfeller) :hmm:

Lenke til kommentar

Hei!

Er sikkert litt off-topic, men finner det greiere og spørre her istedenfor ny tråd..

Jeg har ett heller gammelt 5.1 Creative anlegg hjemme, med bare minijack innganger.

. (Tre, for og være nøyaktig.)

Det jeg lurer på, for og få surround lyd fra go`boxen, om det finnes noen kabler eller adaptere med optisk i den ene enden/siden, og tre greie minijack koblinger på den andre enden/siden. Noen som vet om noe sånt?

Greit med noen linker. (Helst fra respektable Norske butikker)

:)

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Nei det finnes ikke.

Signalet som kommer fra den optiske utgangen på Xboxen er digitale, og minijack signalene er analoge. Har spurt om dette selv, for forhåpentligvis å spare en god del penger.

Hvis du skal ha det, måtte du kjøpe en konverter, noe som koster 6-700 ,-

Lenke til kommentar
Nei det finnes ikke.

Signalet som kommer fra den optiske utgangen på Xboxen er digitale, og minijack signalene er analoge. Har spurt om dette selv, for forhåpentligvis å spare en god del penger.

Hvis du skal ha det, måtte du kjøpe en konverter, noe som koster 6-700 ,-

6862908[/snapback]

Ok. Takk for svar. Nei, da sparer jeg heller opp litt cash og kjøper ett bedre anlegg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...