Boddiz_ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Bilen begynner å dra på åra, og sommeren begynner å nærme seg - tiden er inne for å gjøre bilen "sommerklar" I den anledning lurer jeg på hvordan jeg kan "freshe" opp den sorte "plasten" som er på hjulbuene, dørlistene og på front-/bakfangerene. Plasten er blitt matt hvis du skjønner... Hvordan kan jeg få gjort sorte "plasten" om til "ny"? Mener å ha sett en slags polish-greie som er spesielt for akkurat dette... Men jeg husker bare ikke hvor... Noen som vet? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Man kan få kjøpt dette på de fleste bensinstasjoner mener jeg. I hvert fall på Statoil, da jeg så dette senest i dag Da blir gummien/plastikken skikkelig svart. Vet ikke hvor lenge det varer da... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pleier og bruke noe som heter Autoglym. Du finner det på bilrekvisita forretninger og noen bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har hørt om mange som bruker varmepistol med veldig gode resultater. Man varmer opp de listene og de skal bli som ny. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pleier og bruke noe som heter Autoglym. Du finner det på bilrekvisita forretninger og noen bensinstasjoner. 5760792[/snapback] Leverer Autoglym også plastic renewer? De er i hvert fall veldig gode på poleringer hva lakk angår Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Varmepistol funker bra. Ellers er kortvarige løsninger matolje, wd40, skokrem, ArmourAll saker som funker mer eller mindre bra - avhengig av type plast. ......og "sommeren nærmer seg"? Hvor da? Endret 15. mars 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hehey! Fant det både på biltema og bilxtra Men jeg lurer på om jeg skal gå for Biltemas Plast- og gummivoks eller BilXtras Plastfornyer? Noen som har erfaringer med disse produktene? Hvilken er best tro? Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 ......og "sommeren nærmer seg"? Hvor da? 5761015[/snapback] hehe, ingen steder egentlig - bare på kalenderen. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Pleier og bruke noe som heter Autoglym. Du finner det på bilrekvisita forretninger og noen bensinstasjoner. 5760792[/snapback] Leverer Autoglym også plastic renewer? De er i hvert fall veldig gode på poleringer hva lakk angår 5760895[/snapback] Det gjør dem. Den heter Vinyl & Rubber Care. Til støtfangere er Bumper Care yppelig og bruke. Finnes til grå og sorte fangere. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 så bra da blir det rubbing til helga Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Et annet alternativ er jo å lakkere i samma farge som bilen.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dypp en klut i bremseveske og pass på at du ikke får det borti lakken. Funker fint som faen Ellers er varmepistol en grei måte å gjøre det på Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg har brukt Turtle Wax bumper shine spray. Den funker supert! Mine fangere gikk fra grå til svarte:) Bildet er før/etter: Endret 16. mars 2006 av Pallesen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Sier meg enig med Chevelle Har brukt masse forskjellige produkter fra AutoGlym, og har kun gode erfaringer.. Seriøst og godt utprøvde produkter fra ende til annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå