Obi-Wan Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nå har jeg bestilt vapochill'ern, tar vel sikkert litt tid før den kommer da... Men har laget en rask tegning av en kjøleblokk jeg kunne bruke til å kjøle ned både vannet i et vannkjøling system og i tilegg et kjøleskap jeg skal bygge inn i kjøleskapet. Tror dere dette ville latt seg gjøre i praksis? Er vel kanskje en fare for at vannet fryser, men hvis jeg har stort nok trykk vil det vel kanskje gå? Btw: kjøleskapet er bygd opp slik som colakjøleskapene er bare de er kjølt ned av et peltier element... se her Komentarer ønskes :smile: Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Jaja, kjekt med komentarer.... erhm, jau vist.. Uansett... har tegnet opp en kjøleblokk som muligens vil fungere litt bedre, Og igjen, komentarer og tanker ønskes.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ser pent ut, men om det vil funke i praksis er vel kanskje en annen sak. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 15:05, skrev Obi-Wan:Jaja, kjekt med komentarer.... erhm, jau vist.. [...] Nei, kjære deg! Ikke gråt :sad: Da blir jeg også lei *snufs* meg *dobbeltsnufs*. *wæææææææææææh* Men seriøst, jeg har ikke mye peiling på det du holder på med, men synes det er KJEMPEGØY å se hva dere finner på, de med litt mer mulighet for å gjøre slikt :smile: Stå på, dette liker vi! Til og med de som ikke kommenterer får sommerfugler av slikt :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvorfor skal du bygge et kjøleskap inn i et kjøleskap? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 22:08, skrev minimum payne:Hvorfor skal du bygge et kjøleskap inn i et kjøleskap? Erhm, tror du har misforstått, skal bygge et kjøleskap inn i kabinettet... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 QUOTE: Men har laget en rask tegning av en kjøleblokk jeg kunne bruke til å kjøle ned både vannet i et vannkjøling system og i tilegg et kjøleskap jeg skal bygge inn i kjøleskapet. kjøleskap jeg skal bygge inn i kjøleskapet. kjøleskap jeg skal bygge inn i kjøleskapet. END QUOTE. så hva sier du nå? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Kjekt at vi har slike observange folk her på forumet, men hadde du lest resten av threaden hadde du nok forstått hva jeg mente. Får heller ta og unnskylde det intrufne og det skal aldri gjenta seg. Edit: skriveleif _________________ http://www.petitiononline.com/tv2chat/ [ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-09-25 19:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå