DragonEyes Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Vær så snill, ta vekk Good Charlotte fra den listen. Det må være det verste bandet noensinne. 5769515[/snapback] Neida. Massevis av verre band. Jeg kan jo nevne noen: Ole Ivars, Vikingarna, Backstreet boys, Westlife, The Strokes m.m. 5770199[/snapback] Det finnes masse av verre band her i verden ja, men de er for det meste bare folk som hører på listepop og bor i huller som liker å hører på.... kan gi dere noen eksempler: backstreet boys, blue, britney spears, usher, jennifer lopez og mange fler.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 The Mars Volta, Radiohead, Thin Lizzy er band som bør høres. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 kan gi dere noen eksempler: backstreet boys, blue, britney spears, usher, jennifer lopez og mange fler.... 5770334[/snapback] Legger du Good Charlotte til den listen er du good to go! Seriøst, har du ikke hørt sangen "Boys and Girls"? Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har hørt den ja...den var jo dritt populær nå den kom ut, men jeg syntes den bare var piss.... Finns det noen andre forslag? Lenke til kommentar
monsterfabrikken Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Kan jeg få noen tips om noen ukjente atister som spiller bra musikk...Min musikk-horisont er ganske stor så her er noen av de bandene jeg liker: - Metallica - Disturbed - Led Zeppelin - Dum Dum Boys - 3 Doors Down - Eric Clapton - 5440 - Foo Fighters - AC/DC - Gorillaz - Aerosmith - Green Day - AFI - Guns N' Roses - Arctic Monkeys - HIM - Black Sabbath - Limp Bizkit - The Eagles - The White Stripes - Blink 182 - Saybia - Bob Dylan - Pink Floyd - Bon Jovi - U2 - Creed Osv..... Som dere ser så er det ganske mange, men jeg er på utsikt etter noen sanger som er ganske lik de som er over og er veldig gode 5760539[/snapback] Utvilsom burde du lytte til Absinth. www.absinth.no Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Finns det noen artister/band som spiller ganske så lik musikk som AFI ? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Når jeg ser den lista di så tenker jeg med en gang på Mayflies BTW Fetteren min er han høyeste som spiller i mayflies. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Når jeg ser den lista di så tenker jeg med en gang på Mayflies BTW Fetteren min er han høyeste som spiller i mayflies. 5775156[/snapback] Du får si til din fetter at han eller de lagger ganske bra musikk Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja jeg er enig i det Er fett med en flink musiker i familien da, BTW Faren hans er også musiker da Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg tar forsatt i mot andre forslag Vis dere har noen andre (kjente eller ukjente) artister/band dere vil at jeg skal høre kan dere godt si fra Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har hørt den ja...den var jo dritt populær nå den kom ut, men jeg syntes den bare var piss.... Finns det noen andre forslag? 5772905[/snapback] Bra at du misliker den! Ja, kan forsåvidt anbefale Machinae Supremacy! Genialt SID-Metal-band, masse gratis låter på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Noen som vet om en engelsk side som er lik Urørt? Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Anbefaler The Strokes på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 At dette var en gammel tråd gjorde tydeligvis ingenting... Vi har en samletråd for ymse anbefalinger her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=420509 Og musikkafeen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=597283 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg