kimbernt Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hallo Jeg har en AMD athlon 64 3000 prosesor, 2 hardisker i raid. Og imorges fikk jeg opp feilmelding: Lese feil på harddisk. Restartet pc, kommer så opp en feilmeling, som sier at windows kunne ikke starte pga en feil, får da valg om å starte i forskjellige moduser, vanlig safe, osv. Samme hvilken jeg velger begynner xp og starte, men så kutter den ut, og pc rebooter. Noen som har noen ide hva som kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Harddisken er nok dårlig. Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og eventuellt prøv annen disk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hmm. samme skjedde med meg for en stund tilbake, riktignok etter at jeg hadde oppgradert pcen. kan jo prøve å formatere da, og innstallere xp på nytt. jeg kom likevel inn i linux (dual boot), men fikk kun kommandolinja der, og x-server ville visst ikke starte. Lenke til kommentar
kimbernt Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 holder på og laste ned boot cd'en nå, men det er jo ikke umulig at det er en harddisk som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå