DigitaL BlasteR Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det sånn at man _må_ ha levert søknad for førerkort før man kan ta teoriprøven? Og har det noe å si hvor gammel boka e? (utgave) Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja, du MÅ ha levert søknad før du kan ta teoriprøva. Fordelen med oppdatert teoribok er at du får riktig ulykkesstatistikk og siste gjeldende lover og regler. Thats it! Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvor er det man søker om å få ta lappen? På internett liksom. Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvor er det man søker om å få ta lappen? På internett liksom. 8307597[/snapback] Du kan få søknadsskjema på alle kjøreskoler eller hos statens vegvesen. Du kan også søke på internett - da får du en kode som du må ta vare på til senere. Denne trenger du for å f.eks bestille oppkjøring senere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal prøve meg igjen på testen imorgen, det er over 1år siden jeg sist jeg var inne å prøvte meg og strøk med 10 feil. Har ikke lest noe i boka, men vært inne på teoritentamen.no ganske mangen ganger nå å øvd meg litt der. Shit så jeg gruer meg.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Var på traffikstasjonen idag, men måtte komme tilbake om 14 dager sa de pga det over 1år siden sist jeg har hadde prøvt meg sist så da måtte få ny sånn godkjennelse ting etlaent av politet Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har lese og skrivevansker som folk kaller det, det heter jo egentlig dysleksi. Men men… Jeg skal ta teoriprøven til onsdag neste uke. På hvilke måte er det best å øve på? Jeg er ikke helt dum eller, har 3-4 på skolen… Noen andre som har dysleksi her som har bestått prøven? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har lese og skrivevansker som folk kaller det, det heter jo egentlig dysleksi. Men men… Jeg skal ta teoriprøven til onsdag neste uke. På hvilke måte er det best å øve på? Jeg er ikke helt dum eller, har 3-4 på skolen… Noen andre som har dysleksi her som har bestått prøven? 8355466[/snapback] Jeg kjenner mange med dysleksi som har strøket pga det. Dersom du føler at dette kan bli et problem behøver du ikke uroe deg. Si ifra om dette i god tid, og du kan avlegge en muntlig prøve med sensor. Uansett mener jeg at de nye prøvene med kun ett riktig svaralternativ er bedre tilrettelagt folk med dysleksi. Beste måte å øve på? Tror teoriboken fra ATL finnes på lyd-CD. Kanskje den beste fremgangsmetoden for de med lese og skrivevansker. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg bestod ikke, fikk 9 feil. Leste en gang i boka og tok noen prøve på nettet.... håper jeg klarer det neste gang:) Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det klarer du sikkert! Veldig mange står den andre gangen. Selv stod jeg selv i dag 1. forsøk, 3 feil. Det var godt Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg lest gjennom boka en gang og tatt tatt prøven på teoritentamen.no fem ganger. Jeg har stått alle gangene og fått 100% på en av dem. Bør jeg da være rimelig klar for å ta teorien i mårra? Er de prøvene jeg har tatt nå veldig forskjellig fra de man får ved biltilsynet? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 si i fra hvordan det går da teoritentamen er bra Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jaja.. Det gikk jo som det måtte gå.. Jeg sto rimelig greit, med 2 feil! Synes faktisk denne prøven var lettere enn de jeg tok på teoritentamen.no. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Spørmålet er: Du ser her et vognkort, hvor mye last kan du ha med i bilen dersom du har med 3 passasjerer utenom deg selv, og hver passasjer veier 75 kg? Hvordan kan man finne ut av det når man ser på kortet? Takk for help! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tillatt nyttelast inkl. passasjerer: 596 Blir det ikke det da? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er feil. Det er noe rundt 371 kg.. noe i den duren.. Skal ha teoriprøve nå snart og det er ingen som greier å løse den.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg bestod ikke, fikk 9 feil. Leste en gang i boka og tok noen prøve på nettet.... håper jeg klarer det neste gang:) 8412226[/snapback] Med 9 feil så gjør du helt sikkert det. Selv skal ut imårra å prøve meg. Har ikke fått lest noe siden jeg jobber kveldskift denne uka Lenke til kommentar
Cranie Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tok akkurat prøven for første gang, 3 feil =) Syns den var stort sett ganske enkel, var endel vanskelige spørsmål, men alternativene gjorde det lett, Hva kvadratroten av 82222 er blir ganske enkelt hvis alternativene er gul, rød, blå, 286 og agurk.. hehe... 1 ting jeg holdt på å brenne meg på: se GODT etter kollektivskilt og "buss" i kjørefeltene, etter å ha gått gjennom hadde jeg krysset 3 feil pga. at jeg ikke så at det stod "buss", syns det stod litt vel svakt for å være en prøve. Men ellers grei skuring. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg tok prøven i dag og, 5 feil fikk jeg. Hadde lest boka en gang og tatt prøver på Teoritentamen.no Angrer på at jeg ikke leste mer i boka så jeg fikk mindre feil, men jeg besto Godt og vere ferdig med teorien Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen andre som har fått 0 feil her? Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå