Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Vet ikke om det er nevnt, men kunne lagt til http://nettlappen.no/, funker ganske bra Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Spørsmål om teoriprøven: Om jeg på et spørsmål svarer alternativ A, mens riktig svar er B, teller dette som en eller to feil? Mao, hvis man er usikker, lønner det seg å tippe, eller kan man "tape" på det? Håper noen skjønte hva jeg mener? :!: Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, det lønner seg å tippe visst du ikke har peil! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du får en feil for et galt svar. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du får vel 1 feil likevel uansett om du tipper eller svarer blankt. Men hvis det er et spørsmål du ikke har peiling på, så kan du jo prøve å tenke deg situasjonen og prøve å huke bort de som er mest sannsynlig er feil. Så kan du tippe på de du har resonert deg frem til som mest sannsynlig er logiske svar til oppgaven. Tenk logisk. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Takker begge for kjappe svar. Dette var godt å høre. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring 7991629[/snapback] Det kommer ann på hvilken prøve man får. Første gangen hadde jeg 14 feil, og hadde 4 feil andre gangen, uten å lese noe mer. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tok prøven i dag, to feil. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring 7991629[/snapback] 6 feil.. dvs. 2 feil unna å stryke. Tilfeldigheter kunne gitt deg 2 spørsmål med et noe uventet svar. Tilfeldigheter spiller mye inn her. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tok teorien for første gang i dag, var veldig sikker på at jeg kom til å stryke, men bestod akkurat med 7 feil! Meget lettet! Leste ikke en side i boka, men tok et par prøver på teoritentamen.no Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal ta teorien på torsdag. Tar ein del gratis onlineprøver no, og skal betale for ein i morgo som eg skal ta ut over dagen. Kva bør eg betale for? Og tips til kva eg bør lese på i boka? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det man må ta før man kan øvelseskjøre? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det man må ta før man kan øvelseskjøre? 8082178[/snapback] Trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 sto i dag på teorien med 1 feil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 1 feil bare? Det er det nærmeste til perfekt jeg har hørt om til nå. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 husker alt fra teoriproven.no og mye fra teoritentamen Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 OK, har tenkt og begynne med lappen nå. (viste ikke om jeg skulle opprette egen tråd, men men) Hva skal man begynne med? kjøpe den boka og cd'en? begynne og lese på teorien? Hvor mye koster lappen totalt egentlig? er det det som står i første post, på slutten, er det ikke mer enn det?? Har hørt om en som sa at han betalte 40K eller noe... (er 17btw) (bor i Oslo) Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 En som har brukt 40k på lappen har enten ikke prøvd å bli bedre eller så er ikke bilkjøring noe for han ... Du burde ihvertfall ha veien til førerkortet, faktaboka. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg betalte over 20000,- før min forrige oppkjøring. Kjenner andre som har betalt nesten 30000,- for lappen. Mye av det er obligatorisk, men det er kjøretimene som avgjør. Det koster ofte 500,- for 45 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå