Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Ja, kjipt med bare en feil for mye. Men hadde ærlig talt ikke vært fornøyd med 7 heller, selv om jeg hadde bestått da. Hadde tross alt null feil på mopedteorien. 4 feil og under, da er jeg fornøyd.

Men er uansett 500 bortkastede kroner, også må jeg betale 500 kroner til neste gang..

Lykke til!

Fikk i hvert fall mange spørsmål angående veioppmerking, og det var der jeg feilet. Så om du ikke er så dreven på det, så anbefaler jeg deg å øve! :)

Også vær mye obs på to svar som virker veldig like, men bare et av dem er riktig. Typisk at det er slik.

Nja, veioppmerking er jeg forsåvidt fornøyd med. Men øver ekstra mye på Trafikalt adferd.

Selv kjenner jeg en som aldri skulle hatt lappen, han slurver med vikeplikten sin. Han feilet utallige mange ganger på teoritentamen.no, men greide akkurat på prøven... Blir litt provosert på slikt.

Men som du sier "Regulering av trafikk" Det regnes som Trafikal Adferd?

Er det slik at man får vite riktig svar når mann trykker på svaret? Slik som på Teoritentamen.no? Eller kan mann ikke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veioppmerking er noen man får mange spørsmål om fikk samme selv, så pugg det nøye..

Prøvene på tentamen.no eller noe sånt er de som ligner mest på den man tar, mulig den faktisk er vanskeligere.

Du har et godt poeng der ja.

Etter hva jeg har hørt fra venner, så forteller de at Teoritentamen.no er vanskeligere enn org prøve. Kan dette stemme? Veioppmerking sitte forsovidt!

Det jeg sliter litt med siste prøv jeg tok på nettet er: Ansvar for kjøretøyets stand og bruk, økonomisk ansvar, offentlige reaksjoner og plikter ved trafikkuhell

Menneskets kapasitet og trafikkens krav

Trafikal atferd

Lenke til kommentar

Hadde kraftige problemer med trafikal atferd på teoritentamen selv. Går litt igjen i det jeg bommet på på teorien. Tror "Regulering av trafikk" og "Trafikal atferd" likner mye, så pugg hardt på det.

Synes Teoritentamen var vanskeligere en teoriprøven, ja. Men det burde være vanskelig, for da lærer du :)

Eneste som var leit var at jeg veldig sjeldent fikk veioppmerkingsspørsmål på teoritentamen, men på teorien var det mange av dem.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hei! :)

Da er prøven bestått med 3 feil. Er utrolig lettet nå, da blir det å melde meg på hos en trafikk skole samt gå igjennom alt obligatoriske. :) Er utrolig lykkelig nå! :w00t:

Gratulerer :)

Takker! :)

Fikk feil på Plassering av kjøretøy:2 og Trafikkulykker, uhell og miljø:1

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Da er prøven bestått med 3 feil. Er utrolig lettet nå, da blir det å melde meg på hos en trafikk skole samt gå igjennom alt obligatoriske. :) Er utrolig lykkelig nå! :w00t:

Håper du kommer deg raskt med på kjøreskolen, en del har nemlig lang ventetid. Hadde du forresten ventet med teorien til etter noen timer med kjørelærer, så hadde du fått mye "gratis" kunnskap.

Lenke til kommentar

3 feil? Det er jo kjempebra! Gratulerer så mye :)

Fikk du spesielt mange spørsmål innenfor en viss kategori eller?

Ingen feil på regulering av trafikk heller? Det er jo i hvert fall bra. Vet det er den kategorien flest sliter med, inkludert meg selv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

3 feil? Det er jo kjempebra! Gratulerer så mye :)

Fikk du spesielt mange spørsmål innenfor en viss kategori eller?

Ingen feil på regulering av trafikk heller? Det er jo i hvert fall bra. Vet det er den kategorien flest sliter med, inkludert meg selv.

Takker så meget. :w00t:

Jepp, fikk det feil. Jeg fikk mye spørsmål ang skilt. Skilt er noe jeg kan mest av alt. 0 feil på Regulering av trafikk også.

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Håper du kommer deg raskt med på kjøreskolen, en del har nemlig lang ventetid. Hadde du forresten ventet med teorien til etter noen timer med kjørelærer, så hadde du fått mye "gratis" kunnskap.

Takker! :) Har kontaktet en kjøre skole nå, skal straks begynne hos de da. :)

Lenke til kommentar

Jeg har lest nå noen dager, men har ikke lest igjennom boka. Tenkte jeg skulle ta teorien imorgen, da jeg har tid pga jobb. Sitter også på teoritentamen.no nå. Noen tips? Jeg føler meg ikke så klar...

Om du ikke føler deg klar bør du nok lese mer! :) Du bør være sikker på at du er klar! :) Les mye om plassering av kjøretøy og regulering av trafikk samt skilt. Dette fikk jeg VELDIG mye av!

Lenke til kommentar

Jeg har lest nå noen dager, men har ikke lest igjennom boka. Tenkte jeg skulle ta teorien imorgen, da jeg har tid pga jobb. Sitter også på teoritentamen.no nå. Noen tips? Jeg føler meg ikke så klar...

Om du ikke føler deg klar bør du nok lese mer! :) Du bør være sikker på at du er klar! :) Les mye om plassering av kjøretøy og regulering av trafikk samt skilt. Dette fikk jeg VELDIG mye av!

Altså jeg har ikke noe problem med plassering. Skilt føler jeg meg god på. Derimot ansvar i forhold til uhell og forsikring er litt værre. Jeg har tatt teoriprøven på nett en del ganger nå idag, og har fått bestått på alle.

Noen har fortalt meg at teoriprøven på nett er vanskeligere enn i virkeligheten, og jeg har hørt motsatt.

Lenke til kommentar

Altså jeg har ikke noe problem med plassering. Skilt føler jeg meg god på. Derimot ansvar i forhold til uhell og forsikring er litt værre. Jeg har tatt teoriprøven på nett en del ganger nå idag, og har fått bestått på alle.

Noen har fortalt meg at teoriprøven på nett er vanskeligere enn i virkeligheten, og jeg har hørt motsatt.

Etter hva det jeg har erfart er at på biltilsynet er prøven lettere, så om du består de på nett å føler deg trygg kan du prøve deg. Ellers fikk jeg ikke alt for mye av det du sliter med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...