Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nei. Jeg tok lettmotorsykkellappen før mørkekjøring. Fikk et halvt år på å ta mørkekjøring, gjorde det én måned etter at fristen var ute tror jeg. Det som "skjedde" med meg var at førerkortet mitt ikke var gyldig i etterkant av datoen jeg fikk på meg til å ta mørkekjøring.

Lenke til kommentar

Tok teorien for første gang i går. 7/7 feil. Aldri vært så nervøs før jeg trykte avslutt for siste gang der... Gjorde prøven på teoritentamen.no veldig mye for noen måneder siden og leste litt i boken. Ga litt opp egentlig, så pushet gamlingene hjemme på og drog ut uten å fått lest noe. Var nok veldig heldig som klarte å komme meg igjennom..

Endret av Mafsa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor mye leste dere før dere tok teorien? Tenke jeg skulle ta den rundt midten av febuar, holder det å lese 1 gang igjennom boken og ta noen tester på nettet? :)

Jeg leste gjennom hele boken en gang, og så leste jeg litt ekstra på det jeg ikke var så sikker på. Tok en milliard med tester online (som jeg betalte for - mye vanskeligere enn de som er gratis), så å ta en test "noen ganger" tror ikke jeg er godt nok i alle fall. Det tar tross alt en god del forsøk å komme seg gjennom alle spørsmålene. :) Jeg som er utålmodig som... ja, tok prøven på 13 min med 3 feil. Orket ikke å se igjennom en gang, stolte på magefølelsen min. Men det er da slik at noen er litt mer teoretisk anlagt; jeg synes teorien var lett, mens oppkjøring gikk jeg gjennom med to stryk før jeg bestod.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal ta teoriprøven i morgen, jeg har ikke lest hele boken da jeg har konsentrasjon problemer(jeg faller mye ut)jeg kom til side 161 ca (Hadde boken på do og leste 10 min av gangen ca, men jeg har tatt masse prøver og stilt masse spørsmål til mine foreldre(jeg har selvfølgelig sjekket om de faktisk har rett) og til kjørelæreren, jeg føler meg klar, men jeg er sikkert ikke den første som blir negativt overrasket.

Jeg har vel tatt prøven(Teoritentamen.no) hver dag i to/tre uker! Noen som har erfart å greie prøve som jeg har øvd? Virkelig vanskelig å vite hvor mye man må vite når man aldri har tatt den!

Jeg sliter også med disse spørsmålene om bremselenge, noe som kunne forklart dette enkelt? jeg sliter veldig med tall så hadde satt pris på enkel forklaring hvis mulig.

Tusen takk for eventuell hjelp!

Mvh Eirik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gratulerer The_Rp :)

Jeg tror forøvrig at ved gjentatte forsøk hvor man har feilet, og med en eventuell legeerklæring på at man har konsentrasjonsvansker eller andre problemer som kan gjøre en slik teoretisk prøve vanskelig, at det er mulig at man kan få ta teoriprøven muntlig.

Lenke til kommentar

Bestod teoriprøven for noen uker siden :D Var forsøk nr2 da, hehe.

Aner ikke hvor mange feil jeg hadde på den første for jeg gadd ikke å hente utskrift av prøven.

Men andre gangen så bestod jeg med 3 feil. Leste som et helvette og var usosial i noen dager men det var en digg følese :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...