koots Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Spesielt vanskelig er den ikke nei, det kan jeg si meg enig i. Jeg mener at man er bedre rustet om man kan trafikkreglene (selvfølgelig ikke ned til den minste detalj), og at teoriprøven burde krevd mer kunnskap, ikke bare pugging av riktig svar. Lenke til kommentar
luckume007 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 er det noen som har prøvd prøvene på if.no? jeg lurer på om de er ti å stole på, eller om de er fulle av småfeil? http://www.if.no/web/no/privat/Radogtips/Gratisteoriprove/Pages/InnloggingZensor.aspx Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Leste MYE teori, og prøvde meg mange ganger på www.prove.no. Fikk bare 1 feil på teorien Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hva innebærer MYE? Gikk igjennom hele boka en 3-4 ganger Vet ikke om det tilsvarer å kalle det mye men litt er det jo... Blir noen sider tilslutt Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da har jeg akkurat tatt teorien, bestod på første forsøk med 5 feil Jeg bruker ikke briller og linser, så måtte stå på en oppmerket linje på gulvet og lese et bilskilt noen meter framfor meg, ingen problem det. Brukte 10 min på å svare gjennom alle spørsmålene, og kikket gjennom i omtrent 15 min, men forandret ingenting i gjennomgangen. Brukte teoritentamen.no og prove.no. Syntes teoritentamen var den beste, tok vel en 10 ganger, fikk bestått hver gang og leste gjennom boken en gang, da spesielt dette med "Atferd i trafikk". Men vil ikke si jeg forberedte meg godt nok, kunne klart mindre feil om jeg hadde øvd litt mer. Men jeg bestod, så jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
Rnw Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Grattis! Leste boka en gang, tok 9 prøver på teoritentamen.no og 4 prøver i oppgaveboka fra 2001. Bestått med 3 feil Synes at prøven var altfor enkel i forhold til oppgaveboka, og fikk ca 10 spørsmål bare om skilt som er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Marir Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Strøk på teoriprøven for moped, og skal ta den på nytt om ei uke. Husker omtrendtlig et spørsmål som jeg ikke vet svaret på: Du skal kjøre over togspor, og lyset blinker hvitt. Hva betyr det? Deretter fulgte noen svaralternativer som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvitt lys brukes på private overganger. Det hvite lyset slukkes når et tog nærmer seg, så hvis det lyser hvitt kan du kjøre over (men se alltid etter tog alikevel) Mitt råd er å bruke eliminasjonsmetoden, velg bort det som virker mins logisk eller fornuftig Ta deg god tid Lenke til kommentar
Marir Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så hvitt lys er: kjør, men se alltid etter tog Ingen lys er: stopp? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da er teorien tatt, ble 2 feil. Fornøyd med utfallet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Grattis! Gled deg til lappen, er helt fantastisk man. Endret 12. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da var teorien bestått på første forsøk. 5 feil, ganske førnøyd!! Lenke til kommentar
ergoergo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Så hvitt lys er: kjør, men se alltid etter tog Ingen lys er: stopp? Du har nok funnet svaret på smp ditt for lengst..men sånn hvis andre lurte.. Rødt lys= stopp hvitt lys= vegen er fri, MEN se etter tog, kan være feil på lyssignal. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da har jeg endelig startet å tenke på å ta lappen. Har lastet ned et program som heter Teori prøven på Iphone 4. lurer på om noen har noen erfaringer til dette programmet. Er det til god hjelp, litt hjelp eller bare tull? Lenke til kommentar
suzukirmx03 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 hvor lang tid tar det og få søknad om førerkort godkjent? har tenkt og ta teoriprøva i høstferien og lurer dermed på om jeg må ha godkjent før jeg tar den prøva. men har det noe å si hvis jeg har søkt om førerkort fra før på moped? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Da strøykt jeg med 2 feil for mye ,huff Ble mye look men neste gang skal jeg være mer forbered ! Spørsmålene er helt på trynet også Lenke til kommentar
ggj Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skal ta teorien i morgen, så håper at jeg greier den, har øvd en god del, boken og teoritentamen.no, så får se. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå