Sondre Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bestod i dag med 4 feil. Jeg øvde på prøve.no og teoritentamen.no og leste rundt 30 av de gule, "viktige" boksene i boka. Lenke til kommentar
grindheim19 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tok teoriprøven idag, strøk med 9 feil.. Jævli surt!! Har øvd masse de siste to ukene, tatt masse tester på teoritentamen .. Jævli surt å måtte vente to uker nå.. Teoritentamen hjalp tydeligvis ikke en dritt, enda jeg bare hadde 1-3 feil hver gang jeg tok test der.. Nå skal jeg bare bruke boka fram mot neste test.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tok den for to dager siden, 4 feil. Tok både tester og leste, men tror det meste av kunnskapen min har kommet fra boka. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg bestod idag med 3 feil YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har tatt de testene på teoritentamen.no seks ganger nå. Har hatt en feil på fem av de og en der alle svarene var korrekt. Er jeg klar for å ta prøven? Jeg føler meg rimelig klar. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har tatt de testene på teoritentamen.no seks ganger nå. Har hatt en feil på fem av de og en der alle svarene var korrekt. Er jeg klar for å ta prøven? Jeg føler meg rimelig klar. hvor stor grad kan du innholdet i boken da? Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Besto med sju feil! Deilig å være ferdig. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ahay, klarte teorien i dag 7 feil!! Tips: Les alle gule feltene i din "veien til førerkorte" bok, om du ikke har den, skaff den.! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ahay, klarte teorien i dag 7 feil!! Tips: Les alle gule feltene i din "veien til førerkorte" bok, om du ikke har den, skaff den.! Man bør lese alt ettersom det er mange forskjellige prøver (det kapittelet som handler om transportmidler er vel ikke så nødvendig å lese). Lenke til kommentar
innard Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ser så mye snakk om denne "boka". Akkurat hvilken bok er det snakk om? Er det denne? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=2152242 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ser så mye snakk om denne "boka". Akkurat hvilken bok er det snakk om? http://www.norli.no/NORLI_HTML/ibeCCtpItmD...mp;item=3231503 Lenke til kommentar
tnex Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 ahay, klarte teorien i dag 7 feil!! Tips: Les alle gule feltene i din "veien til førerkorte" bok, om du ikke har den, skaff den.! Man bør lese alt ettersom det er mange forskjellige prøver (det kapittelet som handler om transportmidler er vel ikke så nødvendig å lese). Sant det. Lenke til kommentar
innard Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Da har jeg lest boka. For en mindfuck altså, politisk korrekthet +10! Føler med klar for ev. utfordringer på veien, mørkekjøring and whatnot. Takker for boktips Sondre! Endret 24. august 2009 av innard Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 umm, hvilke tolv kort kan man kan man trekke på praktisk førerprøve? Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Klarte teorien i dag, med 5 feil HERLIG! Leste gjennom boken 2 ganger, og tok tester på teoritentamen.no dagen før. Testene på teoritentamen hjalp mye! Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 umm, hvilke tolv kort kan man kan man trekke på praktisk førerprøve? TOLV kort?! 36 kort Lenke til kommentar
grindheim19 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Besto teorien idag!!! Fikk 9 feil da jeg tok den for 2uker siden.. Fikk 7 feil idag!!! Fy faen så digg det var å se den tommelen opp på skjermen! Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 umm, hvilke tolv kort kan man kan man trekke på praktisk førerprøve? TOLV kort?! 36 kort På oppkjøringen min skulle jeg velge et tall mellom 1 og 15, så regner med at det var 15 kort (hvis ikke jeg misforstår totalt). Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nye regler fra 01.07. Men ikke alle har rotet seg til å få de nye kortene ennå (heller ikke jeg). Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 driver å leser til teori prøven nå og lurer på åssen den er.. hvor lang tid får du, hvor mye koster det.. hvordan er spørsmålene? hvor mange av dem er det.. hvor mange feil kan du ha.. kan et spørsmål ha 2 riktige svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå