Kristian16 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Litt offtopic kanskje, men... Jeg blir 17 i Mai, og skal ta TG i Juni. Selv om jeg ikke skal ta teorien før om en god stund, føler jeg at jeg har lært mye av å lese denne tråden.. JA, jeg har faktisk lest gjennom hele tråden. Hehe. Uansett.. Gratulerer Kaggen. Og alle andre selvfølgelig! Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Yay, jeg bestod teorien i dag med 3 feil Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 - Du må levere optiker-/legeattest til trafikkstasjonen Dette står i mailen jeg fikk. Må jeg det? Trodde de tok synstest der ute. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bruker du briller eller linser da? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eneste jeg måtte gjøre var å lese opp det som stod på et bilskilt som hang i gangen på trafikkstasjonen. Men som sagt må du vel ha med synsattest om du bruker briller eller linser. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har vært der nå! Måtte ta med optikertest før jeg kjører opp. Jeg bruker linser. Fikk forresten 5 feil og bestod Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har mellomrommet mellom teoriprøven og oppkjøringen noe å si? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du kan ikke ta teoriprøven før du er sytten og et halvt år, men utenom det er det fritt fram, såfremt det er ledige kjøretimer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Takk. Er alle spørsmål i prøven oppsett med 'multiple choice' slik som testprøvene på nett er? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er svaralternativer på hvert spørsmål, ja... Men så vidt jeg husker, er det bare ett som er riktig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Igjen, takk. Det stemmer at det bare er et riktig svar. Lenke til kommentar
m90mw Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) . Endret 6. januar 2014 av m90mw Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fikk du vite nøyaktig hvilke spørsmål du svarte feil på? Jeg fikk kun vite at det var 2 sp.mål som handlet om vikeplikt jeg hadde svart feil på. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har nå begynt på den lange veien til lappen Men jeg trenger en bok, og da lurer jeg på hvilken? Er veien til førerkortet en bra bok? Og trenger man flere bøker eller holder det med denne? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det skal holde i massevis med veien til førerkortet. Det finnes dog flere bøker, men denne og kanskje oppgaveboka hvis du ser det som nødvendig, skal holde. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det skal holde i massevis med veien til førerkortet. Det finnes dog flere bøker, men denne og kanskje oppgaveboka hvis du ser det som nødvendig, skal holde. OK, takk Oppgaver kan jeg vel løse på nettet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, i grunnen. Jeg klarte meg fint uten oppgaveboka. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei, har dere tatt teorikurset? Isåfall, var det verdt tiden og pengene? Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei, har dere tatt teorikurset? Isåfall, var det verdt tiden og pengene? Har nettopp vært igjennom teorikurset. Og ja, jeg mener det er verdt tiden og pengene. Men nå hadde jo jeg vært igjennom hele boka før kurset (på grunn av at det tok nesten 4 måneder før det var nok folk til å starte et teorikurs). Så da det enedelig var klart for kurs, hadde jeg vært igjennom teorien ganske grundig. Men allikevel tok jeg kurset, og jeg må jo si at det var nyttig. Man får skilt ut det som er mer viktig, og på den måten fikk jeg "knagger" å henge teorien på og nå husker jeg omtrent alt fra teorien. Men de som ikke har vært igjennom teorien har nok mer å hente på kurset enn det jeg hadde. Og det går jo bare over 4 kvelder, så det er fort gjort. Er du engasjert og lærevillig så går den tiden fort. Så hvis du synes teorien er litt tung og vanskelig å få oversikt over, så anbefaler jeg teorikurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå