Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey folkenz

Har tenkt å ta teoriprøven imorra og er litt redd for å strykee... Noen tips? Har lest boken 2 ganger, 1 gang da jeg var 16 og nå en gang. Har betalt to ganger på www.teoritentamen.no og tatt prøven 15 - 20 ganger begge gangene. Ene var for to uker siden eller no og ene tok jeg fra søndag til mandag.

Gruer meg...

Derja !! Klarte teoriprøven 6 feil  :w00t:  :yes:

6182993[/snapback]

ey :) gratz :thumbup:

6183667[/snapback]

Lenke til kommentar

Hey

Da klarte jeg oxo teoriprøven med 4 feil:D

Hey folkenz

Har tenkt å ta teoriprøven imorra og er litt redd for å strykee... Noen tips? Har lest boken 2 ganger, 1 gang da jeg var 16 og nå en gang. Har betalt to ganger på www.teoritentamen.no og tatt prøven 15 - 20 ganger begge gangene. Ene var for to uker siden eller no og ene tok jeg fra søndag til mandag.

Gruer meg...

Derja !! Klarte teoriprøven 6 feil  :w00t:  :yes:

6182993[/snapback]

ey :) gratz :thumbup:

6183667[/snapback]

6211907[/snapback]

Lenke til kommentar
Det jeg mente var at jeg fikk 6 feil på teoriprøven  :blush:

Fikk gjennomsnittlig 15 feil pr. prøve på zensor.no

5789169[/snapback]

Fikk du seriøst 15 feil per prøve på zensor.no, og 6 feil på selve teoriprøven? Hæ? Hvordan kan det ha seg? Jeg har tatt alle prøvene på zensor, begynte med 17 feil, så 11 feil, så 7 feil og så 4 feil. Burde jeg ta prøven i morgen?? :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal ta den igjen nå til uka, har tatt den 2 ganger før. 12 feil første gangen å 11 feil andre gangen, så jeg nærmer meg :p skal lese gjennom boka og ta noen tester på teoritentamen.no håper jeg klarer det denne gangen :)

Lenke til kommentar
jeg har øvelseskjørt i snart 2 år, blir 18 om et par mnd, skal ta kjøretimer osv så fort jeg kan, men hvor og hvordan er det man melder seg på til teoriprøve, i oslo? :hmm:

6287718[/snapback]

Du stiller opp på Risløkka før kl 1300 og trekker en teoriprøven-kølapp. Tar max 15 min å vente. Hvis du ikke har bilde i systemene deres må du ta det først.

Lenke til kommentar

Når eg prøvde meg på teoriprøven sist mandag strøk eg!

Når det sto på pc skjermen at eg ikkje besto gjore det meg ikkje så mye, men når eg fant ut at eg hadde 8 feil altså 1 for mye da vart eg forbannet! Men neste mandag blir det nytt forsøk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hvor mange feil kan man ha på teoriprøven til klasse B nå om dagene? 7?

6337719[/snapback]

7 ;)

6338918[/snapback]

Såpass. Men samtidig så ser man vel nå hvor mange alternativer som er rett, eller hur?

6345821[/snapback]

det er bare et alternativ per spørsmål uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
har stryki 3 ganger.

6345946[/snapback]

ta og les litt mer :) ta noen tester på internett før du går opp :) og fjern den banninga om du ikke vil ha advarsel fra den første moderatoren som der det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...