Novocaine Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har øvd en del til teorien i det siste, og begynner å se at de ulike prøvene på nettet ofte stiller med svært like spørsmål. Tror dere dette skyldes at de kopierer fra hverandre, eller grunnes dette i at sprøsmålene ligger tett opp mot hvordan den faktiske prøven ser ut? Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har lest (og forstått) boka og tatt tester på teoritentamen.no mange ganger med 0-2 feil. Tror dere jeg består da? Redd for at jeg tror jeg kan det meste, og får meg et lite sjokk når jeg skal ta den virkelige testen Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har lest (og forstått) boka og tatt tester på teoritentamen.no mange ganger med 0-2 feil. Tror dere jeg består da? Redd for at jeg tror jeg kan det meste, og får meg et lite sjokk når jeg skal ta den virkelige testen Føler meg i samme situasjon som deg, blir spennende å se hvordan det går i morgen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg tror du klarer det CrazyDiamond. Jeg hadde ikke lest hele boken, men tatt teoritentamen.no mange ganger med fra 0 til 6 feil. Tok prøven lett. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Off-topic: Kan noen forklare meg veien til Bergen Trafikkstasjon? Hvilken buss tar jeg fra Bystasjonen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da besto jeg - første forsøk og én feil. Var en del enklere enn jeg trodde, og vil anbefale alle å bruke testene på Internett mer enn boken, da disse hjalp meg svært mye. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer! Helt enig med at testene på internett hjalp meg mer enn boken. Men er greit å ha vært gjennom boken en gang også. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er det noen som skjønner denne oppgaven? Følgende alternativer er gitt: Bil A er riktig plassert. Bil B er riktig plassert. Begge bilene er riktig plassert. Ingen av bilene kan svinge til venstre. Jeg mener at det er bil A som er riktig plassert, men teoritentamen vil ha det til at det er bil B som er riktig plassert til tross for gul sperrelinje til venstre for den. Noen som vet hva som er riktig? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Forbi den gule sperrelinja går motgående trafikk. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Uansett om du skal svinge til høyre eller venstre skal du jo ikke legge deg over sperrelinja når du skal svinge. Da blokkerer du jo får motgående trafikk. Endret 10. april 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) stemmer det, bil b er rett plassert. du ser sperrelinja opphører ved krysset, slik at du skal ha mulighet til å krysse veien for å svinge til venstre. edit: tok prøva forrige onsdag. 5 feil på 23 min. var en haug spørsmål jeg var usikker på, så tok meg god tid. var ganske sikker på at jeg ikke klarte det. har kun kikka raskt i boka ved et par anledninger når kjøreskolen ga meg "hjemmelekse". utover det har jeg kun tatt prøva på prove.no ca 10 ganger. utover det så er det sunn fornuft og en del år som passager som gjorde at jeg kalrte det. eller slik tror jeg det er i alle fall. gleder/gruer meg til oppkjøring, må nok kjøpe noen piller for magen slik at den holder seg i ro. har en stygg tendens til å få mindre samarbeidsvillig avføring når jeg blir nærvøs. Endret 10. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg mener at det er bil A som er riktig plassert, men teoritentamen vil ha det til at det er bil B som er riktig plassert til tross for gul sperrelinje til venstre for den. Noen som vet hva som er riktig? Skulle tro ingen av dem var det men Oo Gjør det ikke akkurat lettere at dem ha tegna pila tvers over sperrelinja. Sånn tolker jeg det som at kun dem fra motgående kjørefelt kan kjøre inne, altså svar D.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Lurte på om jeg skulle ta teoriprøven snart, men så lurte jeg på om åpningstider og hvor den befinner seg i Oslo? Altså adresse eventuelt en veibeskrivelse fra buss/t-bane, det er vel på risløkka? Takker på forhånd. Endret 11. april 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Da var teorien endelig bestått! 6 feil, ikke verdens beste resultat, men bestått er bestått Cerb89: Informasjon finner du her: http://www.vegvesen.no/region_ost/regostsider/rislokka.stm Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som vet om man kan ta prøvene hos trafikkportalen for god fisk? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ville også brukt 30,- på teoritentamen.no et par ganger theMar Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har tenkt å ta prøven imorgen, men syntes den på trafikkportalen var litt lett, skal sjekke ut teoritentamen.no. Noen som vet hvilken prøve som er nærmest de offisielle? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Virker som det er teoritentamen.no som er nærmest den prøven man får på trafikkstasjonen. Iallfall ut ifra egne og en del andres erfaringer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Viser seg at svarene ikke er alltid er de samme på de forskjellige nettsidene. Irriterende å ikke vite hva som er rett. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 themar: det samme spørsmålet er blitt spurt enormt mange ganger før, bare du leter litt selv så finner du anbefalinger til gode sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå