Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les gjennom lovparagrafene. Da jeg skulle ta den hadde jeg lest gjennom boken tre ganger og tatt teoritentamen.no minst 20 ganger. Det gjorde jeg mange dager før jeg skulle ta den, så kvelden før leste jeg kun over lovverket bakerst i boka og skiltene. Funket bra det :p

Lenke til kommentar

Føler igjen at mye av det som blir sagt her er litt mystisk, spesielt det angående lurespørsmål. Opplevde selv at det var _mye_ flere lurespørsmål på de testene man tok på internett enn de man fikk på den ekte teorien. De fleste spørsmålene man får på teoriprøven er ganske opplagte om man kan teorien godt nok. Ta deg god tid, hvorfor haste? Merk deg ut de spørsmålene du er usikker på, prøv å være sikker på de fleste. Om man "vet" at man har under 7 feil, så kan man bare gamble på de siste og ta det som virker mest logisk.

Fikk 4. feil og stod på 1. forsøk om det skulle interessere noen. Leste boken 2 ganger og brukte teoritentamen.no 3 ganger om jeg husker rett. Fikk førerkortet i går :)

Lenke til kommentar

tok den idag jeg ;) fikk 6 feil, så det gikk jo min vei ;)

Hadde lest boka 1 gang og tok en del prøver på nettet. Prove.no og teoritentamen.no.. Teoritentamen.no hjalp sykt! Kjente meg igjen i mange av spørsmålene :) Ja og dette var mitt første forsøk :D så jeg er glad jeg slipper å tenke på den igjen :D

Gratulerer med førerkortet Sirhaavard og sorine :D

Lenke til kommentar
tok den idag jeg ;) fikk 6 feil, så det gikk jo min vei ;)

Hadde lest boka 1 gang og tok en del prøver på nettet. Prove.no og teoritentamen.no..  Teoritentamen.no hjalp sykt!  Kjente meg igjen i mange av spørsmålene :)  Ja og dette var mitt første forsøk :D så jeg er glad jeg slipper å tenke på den igjen :D

Gratulerer med førerkortet Sirhaavard og sorine :D

9661929[/snapback]

Gratulerer med teorien. Gled deg til førerkortet :ph34r:

Lenke til kommentar

Skal ta teoriprøva i mårra.. I brevet jeg fikk fra vegvesenet sto det at jeg må ha med "dokumentasjon for gjennomført obligatorisk opplæring".. Er dette bevis på at trafikalt grunnkurs er gjennomført? Har mopedlappen, så holder vel at jeg har med førerkortet i så fall eller?

Lenke til kommentar
Skal ta teoriprøva i mårra.. I brevet jeg fikk fra vegvesenet sto det at jeg må ha med "dokumentasjon for gjennomført obligatorisk opplæring".. Er dette bevis på at trafikalt grunnkurs er gjennomført? Har mopedlappen, så holder vel at jeg har med førerkortet i så fall eller?

Lykke til !

Fortell hvordan det gikk når du er ferdig :)

Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på hvor lenge Stavanger trafikkstasjon har "Drop-in"-teoriprøve i morgen (tirsdag)? Selve stasjonen stenger i 18-tiden, men de har tydeligvis glemt å skrive når det er mulig å ta teorien. Vet bare de har langåpent på tirsdagene.

Takker. (:

Bor ikke i Stavanger, men her jeg bor (Hamar) så var det fra 09.15 til 14.00 ellernoesånt ^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...