fox Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg tenker å lese gjennom boka igjen ofte til neste torsdag, ikke nå men neste. Og ta teoritentamen.no på dagen før, smart tenkt? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Les gjennom lovparagrafene. Da jeg skulle ta den hadde jeg lest gjennom boken tre ganger og tatt teoritentamen.no minst 20 ganger. Det gjorde jeg mange dager før jeg skulle ta den, så kvelden før leste jeg kun over lovverket bakerst i boka og skiltene. Funket bra det Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Føler igjen at mye av det som blir sagt her er litt mystisk, spesielt det angående lurespørsmål. Opplevde selv at det var _mye_ flere lurespørsmål på de testene man tok på internett enn de man fikk på den ekte teorien. De fleste spørsmålene man får på teoriprøven er ganske opplagte om man kan teorien godt nok. Ta deg god tid, hvorfor haste? Merk deg ut de spørsmålene du er usikker på, prøv å være sikker på de fleste. Om man "vet" at man har under 7 feil, så kan man bare gamble på de siste og ta det som virker mest logisk. Fikk 4. feil og stod på 1. forsøk om det skulle interessere noen. Leste boken 2 ganger og brukte teoritentamen.no 3 ganger om jeg husker rett. Fikk førerkortet i går Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk også førerkortet i går Lenke til kommentar
evvan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 tok den idag jeg fikk 6 feil, så det gikk jo min vei Hadde lest boka 1 gang og tok en del prøver på nettet. Prove.no og teoritentamen.no.. Teoritentamen.no hjalp sykt! Kjente meg igjen i mange av spørsmålene Ja og dette var mitt første forsøk så jeg er glad jeg slipper å tenke på den igjen Gratulerer med førerkortet Sirhaavard og sorine Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 tok den idag jeg fikk 6 feil, så det gikk jo min vei Hadde lest boka 1 gang og tok en del prøver på nettet. Prove.no og teoritentamen.no.. Teoritentamen.no hjalp sykt! Kjente meg igjen i mange av spørsmålene Ja og dette var mitt første forsøk så jeg er glad jeg slipper å tenke på den igjen Gratulerer med førerkortet Sirhaavard og sorine 9661929[/snapback] Gratulerer med teorien. Gled deg til førerkortet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skal ta teoriprøva i mårra.. I brevet jeg fikk fra vegvesenet sto det at jeg må ha med "dokumentasjon for gjennomført obligatorisk opplæring".. Er dette bevis på at trafikalt grunnkurs er gjennomført? Har mopedlappen, så holder vel at jeg har med førerkortet i så fall eller? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ja sku vel holde det Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal ta teoriprøva i mårra.. I brevet jeg fikk fra vegvesenet sto det at jeg må ha med "dokumentasjon for gjennomført obligatorisk opplæring".. Er dette bevis på at trafikalt grunnkurs er gjennomført? Har mopedlappen, så holder vel at jeg har med førerkortet i så fall eller? Lykke til ! Fortell hvordan det gikk når du er ferdig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til ! Fortell hvordan det gikk når du er ferdig Besto med glans.. 4 feil.. Digg og få det unnagjort altså, nå blir det oppkjøring om under 3måneder.. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 grattis grattis, utrolig digg å ikke ha den teorien hengende over seg ass Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer så mye! Alltid koselig når det går bra med Liverpool-supportere! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer så mye! Alltid koselig når det går bra med Liverpool-supportere! ehh..høh? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor vanskelig var det å skjønne den ..? Teskje: Erlend er Liverpool-supporter, jeg er Liverpool-supporter. Og det er koselig at gikk bra med han. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor vanskelig var det å skjønne den ..? Teskje: Erlend er Liverpool-supporter, jeg er Liverpool-supporter. Og det er koselig at gikk bra med han. Skjønte den jo, men jeg synes det er helt uvesentlig å dra inn fotball i denne tråden Eks. "Jeg fikk lappen, og jeg er liverpool supporter" Ehh. OK. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er selvfølgelig uvesentlig, men intet mindre moro. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan svare meg på hvor lenge Stavanger trafikkstasjon har "Drop-in"-teoriprøve i morgen (tirsdag)? Selve stasjonen stenger i 18-tiden, men de har tydeligvis glemt å skrive når det er mulig å ta teorien. Vet bare de har langåpent på tirsdagene. Takker. (: Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan svare meg på hvor lenge Stavanger trafikkstasjon har "Drop-in"-teoriprøve i morgen (tirsdag)? Selve stasjonen stenger i 18-tiden, men de har tydeligvis glemt å skrive når det er mulig å ta teorien. Vet bare de har langåpent på tirsdagene. Takker. (: Bor ikke i Stavanger, men her jeg bor (Hamar) så var det fra 09.15 til 14.00 ellernoesånt ^^. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 i stavanger er det fra kl.8:00 til 13:00 du kan ta teorien.. Mandag: 09:00 - 13:00 Tirsdag - Fredag : 08:00 - 13:00 Lenke til kommentar
evvan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Oppkjøring i slutten av november litt lenge å vente men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå