Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Nå må jeg få unnagjort teorien, så jeg tar prøva i morgen. :)

Har tatt prrøven i www.prove.no (tidligere teoriproven.no) og den klarer jeg fint. Så nå har jeg tenkt å ta prøven hos teoritentamen.no.

Har dere noen formeninger her, bør jeg gå for den? Andre anbefalninger? :)

Lenke til kommentar
Du bør satse på teoritentamen.no, ja. Det er vel den som er likest prøven hos biltilsynet.

Du bør ta den såpass mange ganger at du lett står fem ganger på rad, gjerne mer. Og så sjekker du opp hvert spørsmål du er usikker på.

9627363[/snapback]

Det er lett å stå på teoritentamen.no , man bør heller ta den så mange ganger at man får 100% riktig 5 ganger på rad spør du meg. Bare for å være helt sikker.

Strøk på første prøve, men sto på alle nettprøvene. Man bør greie 45/45 på nettet først.

Lenke til kommentar
Du bør satse på teoritentamen.no, ja. Det er vel den som er likest prøven hos biltilsynet.

Du bør ta den såpass mange ganger at du lett står fem ganger på rad, gjerne mer. Og så sjekker du opp hvert spørsmål du er usikker på.

9627363[/snapback]

Det er lett å stå på teoritentamen.no , man bør heller ta den så mange ganger at man får 100% riktig 5 ganger på rad spør du meg. Bare for å være helt sikker.

Strøk på første prøve, men sto på alle nettprøvene. Man bør greie 45/45 på nettet først.

9628617[/snapback]

Woot. Pleide å få en 4-5 feil på teoritentamen hver gang jeg prøvde, sto med 4 feil på teorien, første forsøk. Synes du overdriver litt. Teoritentamen var jo generelt vanskeligere enn teorien også faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det var å overdrive litt, hvert fall min personlige erfaring. Jeg tok testene der en del ganger, men fikk bare 100% én gang. Pleide å få 2 - 6 feil, men bestod hvert fall 10+ ganger på rad, og da bestemte jeg meg for å ta prøven. Og det gikk jo fint, med 5 feil. :)

Lenke til kommentar

Hva er riktig lysbruk ved møting?

post-42993-1191439515_thumb.jpg

Skift til nærlys tidligst mulig, slik at møtene bil ikke blir blendet.

Skift til fjernlys etter at bilen er passert.

Skift til fjernlys ca. 2 billengder før møting.

Følg med billysene til den møtende bilen.

Hva ville dere ha svart?

Lenke til kommentar

jeg har lest gjennom boka tre ganger, tatt prøve i prove.no, teoritester.no og teoritentamen.no mange ganger.. 20ganger faktisk i teoritentamen.no, følte at jeg kan alt.. Det tok meg 10min å svare på alle spørsmålene bortsett fra disse jævla spørsmålene som jeg har aldri lest om før, ca 14 spørsmåler. Mens resten var barnemat

Tilsammen brukte jeg 20min

Pokker, er så sinna på meg selv

Lenke til kommentar
Ai, det er synd. En feil for mye er jo det verste resultatet man kan få. :p Men du gjorde det ganske bra da, regner med at du tar det neste gang hvis du leser og tar litt prøver frem til da. :)

9632951[/snapback]

Det samme skjedde meg, jævlig irreterene det der. Men kan garantere deg 99% at du består neste gang.

Lenke til kommentar

9628617[/snapback]

Tss. Tok teoritentamen.no 5 ganger. Startet med 18 feil, så runt 15, så rundt 10. Under 10 kom jeg ikke. Men på den virkelige teoriprøven ble det ekstremt lett. Alle "lurespørsmålene" var vekke. Det var alltid et opplagt svar. Bestod med 5 feil.

Å skremme folk med å si dette er ikke bra! :)

Lenke til kommentar
en feil for mye, har aldri følt meg for jævlig! De kom med masse lurspørsmåler som jeg har aldri hørt om før

9632413[/snapback]

Kjenner meg igjen så til de grader.

Fikk 9 feil på første forsøk. Mange spørsmål hadde jeg aldri sett før og alternativene var alltid gode.

Men etter å ha lest videre i boka og tatt prøver på nettet så sto jeg neste gang med 5 feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...