aXXo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tok teorien i dag, BESTO 5 feil, og 2. forsøk... Det er bare å lese, og ta prøver på nettet. Spesiellt den på www.teoritentamen.no Jeg fikk 3-4 oppgaver på teoriprøven som var HELT like de på teoritentamen YESS ASS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil bare informere om at det har mye å si hvilke spørsmål du får. Jeg strøk min første prøve med 14 feil. Min andre prøve fikk jeg 4 feil på uten noe ekstra lesing. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 11 feil første prøven.. 2. prøven i morra... pohh.. lest grundig gjennom boka, løst alle oppgavene i heftet. syntes prøven på skolen var sykt vanskelig :S Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 11 feil første prøven.. 2. prøven i morra... pohh.. lest grundig gjennom boka, løst alle oppgavene i heftet. syntes prøven på skolen var sykt vanskelig :S 8852416[/snapback] hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan jeg ta oppkjøringen før jeg fyller 18 for å så få lappen utlevert ved fødselsdag? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nei det kan du ikke. Man må ha fylt 18 når man tar oppkjøringa Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 1 feil første forsøk... Lest boka 2 ganger, og tatt prøver på teoritentamen.. Yess yess Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har tatt prøven idag 4 feil det var andre gangen min endelig BESTÅTT. Jeg anbefaler dere å ta prøver også på gratis sider istede får å betale masse penger, teoritentamen er ikke det beste. Første spørsmålet jeg fikk var helt likt fra en gratis prøve jeg tok på nette. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Noen som vet å lenge biltilsynet har åpent imorra her i Kristiansand? (Eller når de åpner) Har tenkt å ta teoriprøven imorgen tidlig... Endret 3. juli 2007 av Gaston Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg anbefaler dere å ta prøver også på gratis sider istede får å betale masse penger, teoritentamen er ikke det beste. 8985739[/snapback] Hvilken side er best, mener du? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 1. Forsøk: 10 feil 2. Forsøk: 9 feil 3. Forsøk: 3 feil og bestått (idag) Lenke til kommentar
Kristoffer_F Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg tok prøva i dag, besto. Var ganske glad da jeg så "tommelen opp" Første forsøk, og jeg fikk 4 feil. Kan anbefale teoritentamen.no selv om den koster penger, det er verdt det... Endret 11. juli 2007 av Kristoffer_F Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 har tatt prøven 5 ganger nå uten å stå leser jevnt å trutt og øver på internett men klarer liksom ikke å stå. skal ta prøven er det noe spesielt annet jeg bør gjøre enn å bare øve? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 har tatt prøven 5 ganger nå uten å stå leser jevnt å trutt og øver på internett men klarer liksom ikke å stå. skal ta prøven er det noe spesielt annet jeg bør gjøre enn å bare øve? 9079430[/snapback] Les mer, ta prøven på nettet flere ganger, og prøv å sett deg inn i situasjonene i virkeligheten når du får spørsmål, det har hjulpet meg. Tenk også på pengene du ikke kaster bort ved å klare den neste gang du prøver, ikke minst. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 fikk 9 feil : / men neste gang skal det gå! Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei Jeg har lest Førerkortboka Klasse B Personbil, men likevel får jeg spørsmål som "Hva bør du passe ekstra på om sommeren med ekstremt varmt vær?". Svaret på spørsmålet var visstnok at jeg måtte passe ekstra opp for dyr i tunnelen. Har kikket gjennom boka, men fant ingenting om det der. Gjaldt også en del andre spørsmål som ikke finnes svar på i boka. Prøven jeg prøvde var den fra teoritentamen.no. Har jeg lest riktig bok? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei Jeg har lest Førerkortboka Klasse B Personbil, men likevel får jeg spørsmål som "Hva bør du passe ekstra på om sommeren med ekstremt varmt vær?". Svaret på spørsmålet var visstnok at jeg måtte passe ekstra opp for dyr i tunnelen. Har kikket gjennom boka, men fant ingenting om det der. Gjaldt også en del andre spørsmål som ikke finnes svar på i boka. Prøven jeg prøvde var den fra teoritentamen.no. Har jeg lest riktig bok? 9093639[/snapback] Bump! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Nei du leser nok riktig bok, men slike rare spm kom hos meg og, hvorfor de gjør det veit ikke jeg... Lenke til kommentar
Shortybebeh Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Er det noen som har prøvd å sende "teori" til 2105? Så det inne på teoritester.no, "alle hemmelighetene"! Er dette bra? Hvordan "hemmeligheter" er det de forklarer deg? 8681790[/snapback] Jepp, jeg betalte (sukk) og du kommer hit: *fjernet* ikke lov å dele.. hehe.. står en del om hva du kan gjøre for å stå. Lese bok og ta prøver på nett etc. Endret 22. juli 2007 av Shortybebeh Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er det bare til å dukke opp på en av trafikkstasjonene til Statens Vegvesen og si at man vil ta teoriprøven? Må man ha sendt inn den førerkortsøknaden på forhånd, eller kan man ta den med samme dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå