Dinsdale Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Vet ikke hvor mange av dere som syntes dette 360-spillet ser kult ut, jeg ser ihvertfall fram til det. Du er pilot i andre verdenskrig, og det ser fryktelig morsomt ut. Noen achivements er også kommet ut. Spillet kan studeres hos f.eks Gamespot. Gamer sin produktside. Endret 15. mars 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette spillet skal kjøpes. Er stor fan av flyspill... Samtidig som at dette spillet ser rått ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jess! Dette spillet har eg fulgt med siden det blei offentligjort, det ser fantastisk morro ut! Dette skal kjøpes, om ikkje med ein gang (GRAW først) så ihvertfall snarest mulig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Må nok prioritere her ja. Om en uke er det Oblivion for alle penga. I tillegg til GRAW skulle jeg blitt ferdig med Kameo og spilt litt mer PGR3. Jeg har store problemer gitt...ajaj.. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Virker som jeg er den eneste som vil kjøpe Burnout revenge ,i tillegg til BA(blazing angels), men er det multiplayer, og hvordan er den isåfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Virker som jeg er den eneste som vil kjøpe Burnout revenge ,i tillegg til BA(blazing angels), men er det multiplayer, og hvordan er den isåfall. 5761883[/snapback] Her kan du ihvertfall lese litt om MP-delen Ign om MP! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 På Gamespot har de testet litt MP med BA. Har ikke lest det, men du finner det på 360-seksjonen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå