Gå til innhold

Teksting på filmer i Visual:M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å hardkode en .srt fil inn i en videofil.

Finnes mange gode alternativer, men det enkleste er vel å bruke AlltoAvi. (Alle som vil konverete videofiler bør teste dette programmet, er veldig enkelt og effektivt) Du bør laste ned Extra Font Package for å få større font size på undertekstene da.

Et annet godt alternativ er VirtualDubMod. Eneste du må huske er å installere Vobsub med VirtualDub-plugin for å få til å hardkode .srt fila inn i videfila.

Lykke til :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Finnes mange gode alternativer, men det enkleste er vel å bruke AlltoAvi. (Alle som vil konverete videofiler bør teste dette programmet, er veldig enkelt og effektivt) Du bør laste ned Extra Font Package for å få større font size på undertekstene da.

Prøvde meg på det programmet der, men man får jo ikke mulighet til å velge undertekst-fil? Det eneste som blir spurt etter er om du vil inkludere en undertekstfil, ikke hvilken. Litt hjelp? :blush:

Lenke til kommentar

Prøvde meg på det programmet der, men man får jo ikke mulighet til å velge undertekst-fil? Det eneste som blir spurt etter er om du vil inkludere en undertekstfil, ikke hvilken. Litt hjelp? :blush:

5802689[/snapback]

Hm. Jeg har bare konvertert .ogm og .mkv filer med undertekster, og det funka utmerket. Du kan prøve å legge .avi- og undertekstfila i samme mappe med samme filnavn, og deretter velge at du vil ha external sub og velge riktig undertekst-type.

Om ikke det funker så vet jeg ikke. Du kan jo prøve å lese litt på siden til programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...