Calc Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen her som har sett på en tekstet Xvid film med Visual:M? Jeg får ikke med .srt filen. Er det mulig, på en eller annen måte å "hive" srt filen inn i avi filen? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Det er ikke noe problem å hardkode en .srt fil inn i en videofil. Finnes mange gode alternativer, men det enkleste er vel å bruke AlltoAvi. (Alle som vil konverete videofiler bør teste dette programmet, er veldig enkelt og effektivt) Du bør laste ned Extra Font Package for å få større font size på undertekstene da. Et annet godt alternativ er VirtualDubMod. Eneste du må huske er å installere Vobsub med VirtualDub-plugin for å få til å hardkode .srt fila inn i videfila. Lykke til Endret 22. mars 2006 av Pug Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Finnes mange gode alternativer, men det enkleste er vel å bruke AlltoAvi. (Alle som vil konverete videofiler bør teste dette programmet, er veldig enkelt og effektivt) Du bør laste ned Extra Font Package for å få større font size på undertekstene da. Prøvde meg på det programmet der, men man får jo ikke mulighet til å velge undertekst-fil? Det eneste som blir spurt etter er om du vil inkludere en undertekstfil, ikke hvilken. Litt hjelp? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Finnes mange gode alternativer, men det enkleste er vel å bruke AlltoAvi. (Alle som vil konverete videofiler bør teste dette programmet, er veldig enkelt og effektivt) Du bør laste ned Extra Font Package for å få større font size på undertekstene da. Prøvde meg på det programmet der, men man får jo ikke mulighet til å velge undertekst-fil? Det eneste som blir spurt etter er om du vil inkludere en undertekstfil, ikke hvilken. Litt hjelp? 5802689[/snapback] Hm. Jeg har bare konvertert .ogm og .mkv filer med undertekster, og det funka utmerket. Du kan prøve å legge .avi- og undertekstfila i samme mappe med samme filnavn, og deretter velge at du vil ha external sub og velge riktig undertekst-type. Om ikke det funker så vet jeg ikke. Du kan jo prøve å lese litt på siden til programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå