sinnaelgen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 mangler epost pasordet hos canaldigital/telenord broren min hadde adsl hos telenor. der ble han også tildelt en epostadresse og et pasord pasordet måtte han endre. systemet til telenord krevde det. etter det jeg forstår så brukes det samme pasordet hvis man skal in på kontoen sin for å endre noe. Etter ca et år bestemte han seg for å gå over til canal digital internet via tvkabelen. Tilbudet kom rett etter at han hade bestil adsl hos tenor men han måtte ha det et år. Han fikk nytt (bredbands)modem men denne gangen skule det kobles til en usbport i stedet for netverksporten. han bytte bare ut det gamle modemet med det nye som er koblet via tvkabelen. programvare ser ut til å fortsat vere fra telenor. instalatøren sa at man ikke terngte å instalere progrmvaren som kom fra canaldigital så lenge dette virket Intenet virker grei. linje er noe treg til breiband å vere men teknikeren sier at den ikke er bedre til den prisen. mere omde lit senere her omdagen begynte ooutlock express å mase om passordet for å få tilgang til eposten. problemet er at han ikke husket pasordet Han ringte kundeservice for å klage på at linjen var så veldig treg. det virker som om den er like treg som den jeg har her. altså vanlig analog modem på 56k.dette er objektiv opfatelsen jeg har etter observason med egen øyne. etter noen undersøkeleser så har de funet ut at linje ikke er raskere . den er alså i orden. det er alså laveste hatighet til 97 kr p.r. måned. for å finne ut av pasordet skulle man gå til internet adressn : www.registrering.telenor.no/canaldigital. der må man skrive inn mac numeret til modemet, epostadressen og passordet ( det vi mangler) for å komme vidre. jeg var også inom en telenordside og ba dem sende pasordet pr post. han har pr.dagens dato ikke motat noe er det ikke noen bedre måte å finne det ut på ? han har alså internet hos canaldigital. Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 http://search.canaldigital.com/cgi-bin/Msm...t&hiword=glemt+ å så ringer du å maser. spør om de har mulighet til å sende på sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå