Simen1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ingen reaksjon her heller. (Med Firefox 1.5.0.2) Skjul-funksjonen fungerer fint når jeg skriver den inn manuellt og når jeg leser andres innlegg med skjul. Ueland: Inlegget ditt har en litt uvanlig skjul. Den vanlige ramma rundt det som er skjult er ikke der. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 For å være veldig pirkete, så kan KODE-knappen forbedres. Nåværende kode: <input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" /> Forbedret kode: <input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" onmouseover="hstat('kode')" /> Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skjul-tag'en Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jepp, med Opera 8.02 fungerer det.* Spoiler: Spoilertekst En ting til jeg la merke til med det samme jeg bytter mellom Firefox og Opera: I Firefox kan jeg markere en setning og trykke f.eks quote-knappen så får jeg quote-tag forran og bak den markerte setninga. I Opera skjer ikke dette. Her kommer det en quote-tag, og den kommer den helt i slutten av innlegget selv om setningen jeg markerte ikke er på slutten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En ting til jeg la merke til med det samme jeg bytter mellom Firefox og Opera: I Firefox kan jeg markere en setning og trykke f.eks quote-knappen så får jeg quote-tag forran og bak den markerte setninga. I Opera skjer ikke dette. Her kommer det en quote-tag, og den kommer den helt i slutten av innlegget selv om setningen jeg markerte ikke er på slutten. 6023485[/snapback] I know Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Opera 8 er litt teit, men Opera 9 funker generelt bedre med BBkode Når det gjelder rammen har jeg fjernet den på skjul tekst saken da det ble poengtert av noen at den tok mye oppmerksomhet med den tykke store rammen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Når det gjelder rammen har jeg fjernet den på skjul tekst saken da det ble poengtert av noen at den tok mye oppmerksomhet med den tykke store rammen.6023614[/snapback] Det var egentlig genialt å fjerne ramma. Det burde vært gjort med spoiler-tag'en også. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 [sKJUL_=Jeg VAR evig optimist!]Dette er en skjult tekst[./SKJUL]Det går jo enda ikke å skrive = i verken skjul eller spoiler, håpet at det kunne komme på plass @Simen1: I opera 9 (enda i betafasen) er det som i Firefox. For mer diskusjon se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=566203&hl= Hei på dere Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tester skjul funksjonen! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tester skjul funksjonen! 6023684[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg og Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tar jeg ikke helt feil, så har vi en test-kategori her på forumet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): hei hopp edit: [spoiler][SKJUL]hei hopp[/SKJUL][/spoiler] det gikk ikke Endret 1. mai 2006 av ÜberNabben Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Funker det med opera 9 beta? yay! Lenke til kommentar
reverto Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 [sKJUL_=Jeg VAR evig optimist!]Dette er en skjult tekst[./SKJUL]Det går jo enda ikke å skrive = i verken skjul eller spoiler, håpet at det kunne komme på plass 6023650[/snapback] Akkurat det har jeg også savnet. - Jeg kan jo ikke være dårligere enn de andre. Må jo teste. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjul-knappen fungerer ikke her heller. Må skrive manuelt. (IE-bruker) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 For å være veldig pirkete, så kan KODE-knappen forbedres. Nåværende kode: <input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" /> Forbedret kode: <input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" onmouseover="hstat('kode')" /> 6023446[/snapback] Jeg skjønner ikke... Hva er forbedringen godt for og hva gjør den? http://www.orresnei.com/forum/index.php?showtopic=441 Skjer jo ingenting når jeg trykker på code... Men det der er jo bare en trial -versjon så kan jo hende at jeg mangler noe i forhold til dette forumet som gjør at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg