Zappza Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Hmnja Han må ha vært en idiot... Men de voksne jeg prater med, er vettige folk ^^ Tror jeg veffal Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Han må ha vært en idiot... 5761772[/snapback] Det virket som om hun var det, ja. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hey Zappza. Litt mer lesestoff. Her er andre som har byggd menneskedrevne flygende farkoster. Gossamer Albatross, en pedal dreven farkost med to propeller. Krysset den engelske kanal i 1979 The Human Powered Helicopter Project, av en viss Dr. Patterson Daedalus: The Long Odyssey from Myth to Reality, en tekst om det å skape menneskedreven flyving (urk, dårlig norsk) MIT Daedalus, fløy 119km 1988 NASAs side om overnevnte MIT Daedalus Guud løkk. Vi får se bilder av jomfruturen håper jeg. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hva med å bruke et eller annet lett metall for å bygge en ramme du monterer på sykkelen med et stort seil ala hangglider på? Kjenner ikke til styringssystemet på hangglidere, men du kan jo prøve å implementere det også. Du vil nok ikke klare å ta av fra flat bakke uten et hopp eller noe, men du kan jo prøve å sette utfor en liten bakke. Sikkerhetsline anbefales. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Nåh ! Man har jo tatt en tur over den engelske kanalen med sykkelfly.. 5760975[/snapback] Man har kommet seg over den engelsek kanal uten noen form for motorkraft også...(ikke hanglider\glidefly). Edit: Skal ikke bare få tak i en motor(type gressklippermotor) og feste en propell på ? Endret 16. mars 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Hey Zappza. Litt mer lesestoff.Her er andre som har byggd menneskedrevne flygende farkoster. Gossamer Albatross, en pedal dreven farkost med to propeller. Krysset den engelske kanal i 1979 The Human Powered Helicopter Project, av en viss Dr. Patterson Daedalus: The Long Odyssey from Myth to Reality, en tekst om det å skape menneskedreven flyving (urk, dårlig norsk) MIT Daedalus, fløy 119km 1988 NASAs side om overnevnte MIT Daedalus Guud løkk. Vi får se bilder av jomfruturen håper jeg. 5762664[/snapback] Skal lese det og Takk så mye!Jeg skal filme det ^^ Skal vise det på skoleavslutningen Hva med å bruke et eller annet lett metall for å bygge en ramme du monterer på sykkelen med et stort seil ala hangglider på? Kjenner ikke til styringssystemet på hangglidere, men du kan jo prøve å implementere det også. Du vil nok ikke klare å ta av fra flat bakke uten et hopp eller noe, men du kan jo prøve å sette utfor en liten bakke. Sikkerhetsline anbefales. 5762721[/snapback] Det blir nok mye lettere å ta av hvis vi hopper ja, kom fram til akkurat det samme i dag vi Nåh ! Man har jo tatt en tur over den engelske kanalen med sykkelfly.. 5760975[/snapback] Man har kommet seg over den engelsek kanal uten noen form for motorkraft også...(ikke hanglider\glidefly). Edit: Skal ikke bare få tak i en motor(type gressklippermotor) og feste en propell på ? 5762802[/snapback] Tror det blir for tungt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Btw, mine mattekunnskaper er på topp Samme med venninna mi sine, vi har begge 6ere 5760563[/snapback] Dere skal bruke niendeklassematematikk til å få en sykkel til å fly? Velvel, lykke til! 5761190[/snapback] Skal ikke bruke niendeklassemattematikk nei Som sagt, vi begge har seksere i matte og jeg skulle tro jeg finner det meste av formeler og sånt på internett og de skal vi nok skjønne skal du se. Hun er forresten ett år eldre en meg. 5761223[/snapback] Jeg hadde 6 i 3MX og 3FY for et år siden, og leser nå en del aerodynamikk og sånt. Det er hardcore. Lykke til - det trenger dere. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Bawh ^^ Kommer til å bli kos dette Skal forøvrig ikke ha en sykkel i "top-of-the-range" bare en som kan lette og sveve litt, men det har vel ikke så mye og si? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Bawh ^^ Kommer til å bli kos dette Skal forøvrig ikke ha en sykkel i "top-of-the-range" bare en som kan lette og sveve litt, men det har vel ikke så mye og si? 5767321[/snapback] spennende prosjekt. Håper du lykkes Lager du noe liknende som vedlegget til Baron Ereksjon tidligere, vil jeg tro du kan klare å lette litt fra bakken, om du tar god fart og renner ned en nedoverbakke Husk og filme stuntet da, når du kommer til saken. Lykke til! Endret 17. mars 2006 av chemical Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva med å bruke et eller annet lett metall for å bygge en ramme du monterer på sykkelen med et stort seil ala hangglider på? Kjenner ikke til styringssystemet på hangglidere, men du kan jo prøve å implementere det også. Du vil nok ikke klare å ta av fra flat bakke uten et hopp eller noe, men du kan jo prøve å sette utfor en liten bakke. Sikkerhetsline anbefales. 5762721[/snapback] En hangglider styrer du ved å lene deg til sidene, samt frem og tilbake. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 spennende prosjekt. Håper du lykkes Lager du noe liknende som vedlegget til Baron Ereksjon tidligere, vil jeg tro du kan klare å lette litt fra bakken, om du tar god fart og renner ned en nedoverbakke Husk og filme stuntet da, når du kommer til saken. Lykke til! 5767346[/snapback] Skal bli spennende ja ^^ Spørs bare når jeg får begynt... Pengestrømmen min slutta plutselig opp Filme skal gjøres vettu Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 EEHEHEHEHHEHHEH! *se i profil* Bursdag 25 April 1991 15 år er ikke en god unskyldning for et så dumt påfunn Hadde nok heller satset på dual rotor (en til hver vei så en slipper den haletingen som helekoptre har), og en gyrostabilisator, men du kan like så godt gi opp med en gang for det er veldig dyrt og vanskelig å få til! For å ikke nevne at mattekunnskapene som trengs mest sannsynlig overgår hva en som baserer sin kunnskap på Donald kan få til. No offence 5760304[/snapback] Jeg skal ha vinger Jeg baserer da ikke min kunnskap fra Donald, jeg bare fikk ideen derifra. Jeg vet at det har blitt gjort før i virkeligheten Btw, mine mattekunnskaper er på topp Samme med venninna mi sine, vi har begge 6ere Ærlig talt så er ikke en 6er i matte i 9.-klasse den største prestasjonen jeg har hørt om. Tror nok du trenger litt mer matte enn 9.-klasse-nivå om du skal få til noe som det P-in-P nevner. Lykke til. Lenke til kommentar
Quik Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Utstyrsliste for flygende sykkel Endret 24. mars 2006 av Quik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå