Sleep4Life Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 etter en stund stopper musa i 10 sek musikken og også fortsetter det. det skjer endel ganger så skjer det ikke på noen minutter også begynner det igjen. begynner og gå meg på nervene! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har du prøvd med annen mus? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Har du prøvd med annen mus? Hilsen, efikkan. 5760275[/snapback] hele pcen stopper til og med lyden spilla ALT! Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kan være et eller annet dumt program som eter opp alle systemressursene, muligens et virus. Sjekk i task manager hva som kjører og hva som bruker mest cpu. Scan også pcen med antivirus, antispyware og antiadware programmer. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan være et eller annet dumt program som eter opp alle systemressursene, muligens et virus. Sjekk i task manager hva som kjører og hva som bruker mest cpu. Scan også pcen med antivirus, antispyware og antiadware programmer. 5763729[/snapback] har gjort alt det ingenting funker.....faen der skjedde det igjen! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan være et eller annet dumt program som eter opp alle systemressursene, muligens et virus. Sjekk i task manager hva som kjører og hva som bruker mest cpu. Scan også pcen med antivirus, antispyware og antiadware programmer. 5763729[/snapback] har gjort alt det ingenting funker.....faen der skjedde det igjen! 5781960[/snapback] ingen? Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vel, er litt vanskelig å si om det er software eller hardware. Det kan vel høres ut som noe tull med software. Var jeg deg ville jeg reformatert hele greia, men som sagt har jeg egentlig ikke peiling på hva det egentlige problemet kan være. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Vel, er litt vanskelig å si om det er software eller hardware. Det kan vel høres ut som noe tull med software. Var jeg deg ville jeg reformatert hele greia, men som sagt har jeg egentlig ikke peiling på hva det egentlige problemet kan være. 5783567[/snapback] skal det snart...uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå