aspstein Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg vil ikke si det, da ingen klarer å finne ut om en cpu har vært overklokket eller ikke. Derimot så ser de vel at ihs er slipt Frister å prøve å få ned temp noen grader, og ser at vannblokka ikke har kontakt på mer enn ca. halvparten.. 5765422[/snapback] Jøss halvparten? Det er drøyt. Ser du at IHS ikke er plan og? Både på min nåværende X2 og min forrige Clawhammer CPU har de vært dønn plane Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg ser det på avtrykket i kjølepastaen, klarer ikke å se det med det blåtte øye (selv om jeg egentlig aldri har sett ordentlig etter heller da). Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe, ta noen bilder, er veldig spent på dette her fenomenet. Kan det være den står skeivt, eller at blokka di ikke er plan? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slipte blokka før jeg satte den på. Dessuten ser jeg det bedre når jeg bruker fasekjøleren.. Skal prøve å få til noen bilder, men må ikke ha for høye forhåpninger Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slipte blokka før jeg satte den på. Dessuten ser jeg det bedre når jeg bruker fasekjøleren.. Skal prøve å få til noen bilder, men må ikke ha for høye forhåpninger 5765911[/snapback] Hehe jo krever høy kvalitet på de bildene altså Fått fiksa fasen din og nå Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hehe jo krever høy kvalitet på de bildene altså Fått fiksa fasen din og nå 5765928[/snapback] Ja, en liten stund siden det nå da. Men bruker heller vannkjølinga så jeg kan ha pcen på 24/7, den bråker noe forferdelig synes jeg ("vi" sover i samme rom). Ble fryktelig off-topic dette her? Endret 16. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er vel egentlig greiest å ha en fase til å benche med. Liker ikke bråk jeg heller Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Her er et bilde, la på et nytt lag kjølepasta for å få det fram litt bedre. Og jaggumeg sank tamperaturen med rundt 10(!) grader på load. Her ser dere kontaktflaten: Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jøss det så skikkelig dårlig ut det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå