Iris_L Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er det noen her som kan lage et lite script for meg? Altså, på siden min skal det være slik at medlemmene kan sende inn bilder av sine dyr til Ukas kjæledyr I forbindelse med dette vil jeg ha et skjema på siden omtrent som dette: Navn: Email: Last opp bilde: Informasjon om dyret: Send! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Fant dette på nettet... bare å customisere det YogGetEmail.zip Endret 15. mars 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Er det noen som kan lage et html script? Lenke til kommentar
harrir Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 trenger ikke å lage et script når du kan finne mange på nettet det bare er å konifgurer litt. Jack's Formmail er et bra skjema som kan gjøre det meste, bruker riktig nok php. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 trenger ikke å lage et script når du kan finne mange på nettet det bare er å konifgurer litt.Jack's Formmail er et bra skjema som kan gjøre det meste, bruker riktig nok php. 5778813[/snapback] Det er nok der problemer ligger.. Jeg har desverre ikke lært meg php enda. Jeg trenger bare et skript/kode så jeg kan lime inn på siden Lenke til kommentar
harrir Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 kan heller ikke php, men bruker det skjemaet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå