Vrengtpolvott Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, jeg skulle gjerne ha lagt på meg. Jeg er 180, og ca 62kg, som er alt for lite. Jeg mener ikke å legge på meg muskler, det har jeg prøvd, og det hjalp, jeg fikk større muskler, gikk opp i vekt, men jeg så alikevel like tynn ut. Og det er det jeg ikke vil, se tynn ut, så da tenkte jeg at det var fett som måtte til, men jeg aner ikke hva jeg skal spise for å få fett på kroppen. Jeg er av den typen som kan spise så mye mat så lenge jeg vil, uten at vekta forandrer seg forresten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du er neppe undervektig, og jeg kjenner disse tabellene temmelig godt... Du har kanskje en liten kroppsbygning (klarer du å ta tommel og pekefinger rundt armen? dette gir i utgangspunktet en inidkasjon av kroppsbygningen) Uten å ha regnet ut vil jeg tippe BMI'en din ligger rundt 19 - og det er ingen fare. Vil du absolutt legge på deg er det vel protein du må få i deg... Men jeg ser ærlig talt ikke helt problemet, så lenge du ikke har problemer er vekten og høyden flott. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Og det er det jeg ikke vil, se tynn ut, så da tenkte jeg at det var fett som måtte til, men jeg aner ikke hva jeg skal spise for å få fett på kroppen. Jeg er av den typen som kan spise så mye mat så lenge jeg vil, uten at vekta forandrer seg forresten. 5759891[/snapback] Du vil legge på deg fett men ikke muskler? Fett uten muskler under blir jo ikke pent Et tips er og trene samtidig som du øker kalori og protein inntaket betraktelig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Kunne gjerne ha lagt på meg muskler også, men har ikke tid eller penger til å trene noe annet sted enn i hjemmet, og der er det vel ikke mange måtene å bygge muskler uten vekter? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Nei det er det ikke, men skal du legge på deg nevneverdig må du ha muskler. Ellers vil det ikke se bra ut. Har du ikke tid til 2x 1 timers økter for uka ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvorfor skal du legge på edeg for en hver pris? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Du kan da alltids ta pushups, pullups, knebøy osv for å trene musklene. Man kan komme ganske langt med bare kroppsvekt om man bare varierer øvelsene. De fleste trener maksimal styrke ved enten å ta pushups og pullups med en hånd eller knebøy på et ben. Om du ikke klarer pushups på en hånd kan du gradvis ta bena høyere opp eller ta pushups med et bein for å øke motstanden. Her kan man finne en øvelser for de fleste kroppsdeler. Bare sett kroppsvekt som eneste utstyr. http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.htm http://www.dragondoor.com/articler/mode3/229/ Endret 15. mars 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvorfor skal du legge på edeg for en hver pris? 5760055[/snapback] Fordi det ser bedre ut? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvorfor skal du legge på edeg for en hver pris? 5760055[/snapback] Fordi det ser bedre ut? 5762819[/snapback] Bedre å være litt for tynn enn litt for feit. Men spise for å bli feitere blir for dumt! Tren heller du, så ser du at det ikke er så gale å være tynn med muskler Er jo tross alt det nesten alle driver med om dagen, deffer (slanker seg) så musklene blir mer synlige frem mot sommeren. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Er egentlig enig med trådstarter. Jeg klarer ikke legge på meg UANSETT hva jeg gjør. Kan drikke 2 liter med fett hver dag, og ingenting skjer. Skulle gjerne lagt på meg litt jeg også, men er litt vanskelig når jeg har hyperforbrenning og trener friidrett opp til mange ganger i uken..? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg ser ingen poeng i å forsøke å legge åp seg så sant man ikke er veldig undervektig. Det kommer antagelig etterhvert... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Spis mer mat, mer kalorier. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har samme problemet som trådstarter her òg. Daglig matinntak: Frokost: - 1 shake Big Mass fra Proteinfabrikken - 2 grovskiver Nugatti - 3 grovskiver m/ost og skinke Brunch: - Ein stor baguette m/karbonade - Youghurt Lunch: - 2-3 skiver med ost og skinke - 1 shake Big Mass fra Proteinfabrikken Middag: - Pizza, Kebab, McDonalds eller lignande - 1 shake Big Mass fra Proteinfabrikken Kveldsmat: - 3 til 4 skiver m/forskjellig pålegg - 1 shake Big Mass fra Proteinfabrikken Inn i mellom desse faste måltida blir det alltid til at eg et litt ekstra. Likevel, her sitt eg med mi vekt på 66kg fordelt på mine 183cm, og eg kunne gjerne tenkt å komme meg opp på 70. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Legge på seg er enkelt! Spis mer. Går du fortsatt ikke opp i vekt: Spis mer. Går du for... osv Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Legge på seg er enkelt! Spis mer. Går du fortsatt ikke opp i vekt: Spis mer. Går du for... osv 5859240[/snapback] Trust me, it does not work. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Legge på seg er enkelt! Spis mer. Går du fortsatt ikke opp i vekt: Spis mer. Går du for... osv 5859240[/snapback] Trust me, it does not work. 5860484[/snapback] Så du prøver å si at hvis du spiser en blåhval om dagen så går du fortsatt ikke opp i vekt? Virker det ikke, spiser du ikke nok. Enough said Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nå er det ikke akkurat slik at du skal gi opp livet ditt for å bli feitere. Hadde jeg sittet i ro hele dagen og bare spist kjøtt og kylling, ville jeg selvsagt blitt feitere. Men det er jo forutsetning at man kan fortsette sitt normale liv, og samtidig legge på seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Litt nattmat ville nok gjort susen tenker jeg. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke bedre å være litt for tynn enn å ha litt ekstra. Det mener hvertfall de fleste jentene i klassen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke bedre å være litt for tynn enn å ha litt ekstra. Det mener hvertfall de fleste jentene i klassen.. 5885754[/snapback] Greit. Tror du de synes det samme om du viser dem bilde av en litt for tynn bar overkropp og en småfet bar overkropp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå