TDK Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg sitter helt fast på operation flashpoint cold war crisis. Jeg har kommet til et sted du skal bli med squad alpha opp i skogen for og skjekke noe du finner en liten ladsby og masse fiender. etter at hele troppen er blitt likvidert (bortsett fra meg og lederen)og fienden er død går vi igjennom en skog for og så bli angrepet av enda fler russere. da får man inn en melding om at Morton (landsbyen der hovedkvarteret er) blir kraftig angrepet og at de må flykte i helikoptre og de sender inn et redningsteam for resten (meg og lederen). jeg kommer til morton som er blitt reokkupert av russerne og tankser er overalt. jeg blir drept hele tiden! helt umulig! har noen svar hvorda jeg kan komme meg til redningsteamet ca 900 meter forover! svar please! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Tror det var en landsby vest for den skogen ? Der kan en gå inn fra nord-øst, stjele en bil å kjøre som f... til det nye møtestedet... (stjel en Jeep, ikke en Trabant :smile: ) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 takk takk. jeg fant det ut selv jeg gikk bare rundt morton uten og møte en eneste soldat :smile: Har kommet videre en god del, har alliert meg med Everon freedom force og kjemper for og komme til hovedkvarteret dems! man må kjøre en truck for og så møte en general som du må drepe og så må du stikke til skogs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå