lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har kjøpt Half Life 2 originalt og installerte det og spilte HL2 og CS som en gærning. Men nå har jeg reformatert og jeg finner ikke original CDen blandt alt rotet mitt. Så derfor lurer jeg på om jeg alikevel kan få installert det? Jeg har jo registrert på Steam-accounten min som jeg nå bruker til DoD:S som jeg kjøpte her om dagen. Er det mulig å laste ned selveste spillet et sted og slippe å aktivere deg og bruke aktiveringsnøkkelen på Steam-accounten min, eller må jeg ned på alle fire og leite? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Alle spel du har på din Steam-konto kan du laste ned over Steam. Eg skal ikkje sei 110% at dette også gjeld ein kopi kjøpt i butikk, men ser ingen grunn for at du ikkje skal kunne det. I My Games kan du velge HL2 og Steam vil laste ned heile greia. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Funker bra og laste det ned via Steam. Må gjøre det selv ettersom dvden min ikke virker lenger. Den ser helt fin ut, men stopper på en av filene under innstallasjon. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Fant ut av det nå! Kunne vel egentlig kommet fram til det om jeg bare hadde brukt hodet litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå