Skurupu Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prince Far I & The Arabs - Cry Tuff Dub Encounter Chapter 4 Instrumental dub reggae. Den perfekte repetive bakgrunnsmusikken. Du vil glemme at den står på, mens foten alltid tramper takten. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 åh åh! erik satie. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 sigur ros, air, explosions in the sky, godspeed you! black emperor, mogwai, massive attack og brian eno. Wow, jeg tenkte umiddelbart på 4 av disse med én gang jeg så emnetittel! Kan legge til Chicane. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Når det gjelder lesing til eksamen o.l fungerer klassisk best for min del. Chopin og Beethoven (piano er chill å studere til) er selvskreven - mens jeg i enkelte tilfeller må ty til Vivaldi og Bach for å roe nervene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sjølv likar eg veldig å høyre på Deadmau5 - strobe eller random album title albumet Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Når det gjelder lesing til eksamen o.l fungerer klassisk best for min del. Chopin og Beethoven (piano er chill å studere til) er selvskreven - mens jeg i enkelte tilfeller må ty til Vivaldi og Bach for å roe nervene. Selv hører jeg masse på Fiolinkonsertene til Bach. Hilary Hahn er veldig dyktig. Av annen rolig puggemusikk har du jo Kings of Convenience, Carbon Based Lifeforms, Magnet, Maria Solheim. Endret 5. desember 2009 av Knofle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Johann Johannsson Bahlmorea Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bruker den musikken jeg hører på til vanlig Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Aesthetic Perfection A Perfect Circle Tool Nine Inch Nails Cold Endret 7. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 De mer melankolske platene til buckethead slik som electric tears og colma og andy mckee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Massive Attack - Teardrop Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Xploding Plastix Dire Straits Blind Melon Bob Marley Supertramp Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 This Will Destroy You, Caspian og Sigur Rós. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Brian Crain med albumet Piano Massage. Spotifylink Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Moby! Eller John Mayer. Eller begge to. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 bob dylan - blowing in the wind jeg spiller den konstant når jeg pugger ps. hjelper og ikke ha så veldig høyt volum Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Explosions In The Sky Røyksopp Mark Knopfler Diverse chill out sanger som ligger på youtube Endret 9. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Brian Eno - Ambient 1-4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå