Chrynarx Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jeg leter etter musikk som er chill og høre på når jeg leser til prøver:P tenker ikke på rock/metal osv.. rolige og chille sanger. hvis noen har noe bra musikk som man kan pugge til så hadde det vært fett. Jeg klarer ikke lese til denne stilheten jeg har nå det er såå jævlig stille:P Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sunn O))) funker faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 For meg funker ambience gysla bra. Deathprod og Ulver! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 sier Ulver jeg også.. gjærne Tracy Chapman også Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Instrumentalmusikk gjør seg ofte til slikt, vil særlig anbefale jazz/fusion-metalbandet Gordian Knot og klassiske komponisten Edvard Grieg. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Prøv internettradioene på SomaFM: http://www.somafm.com Groove Salad og Secret Agent er 2 veldig bra kanaler som ikke tar oppmerksomheten vekk fra puggingen. Har hørt mye på de på jobb når jeg skal konsentrere meg... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Isis - Panopticon (albumet). Det er vel noe rock/metall innimellom, men mer "chill" musikk har jeg ikke hørt på lange tider... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 sigur ros, air, explosions in the sky, godspeed you! black emperor, mogwai, massive attack og brian eno. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hmm.. Det kan jo vøre mye rart. Alt fra du liker det. Personlig kan jeg høre på Johnny Cash, klassisk musikk til psybient når jeg driver sånt arbeide. Liker best når det ikke er vokal, men johnny kan gå allikvel. Skal jeg anbefale noen konkrete så blir det vel: - Shpongle - Biosphere - O.T.T - Hallucinogen med plata In Dub Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg for min del liker Godspeed You! Black Emperor kanskje aller best til dette formålet. Da slipper man å bli distrahert på grunn av sangskifte særlig ofte. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vil anbefale Yr, er bare en sang på urørt nå, men vil tro at det vil komme seg seinere. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=37477 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Funkadelic - Maggot Brain Rolig og avslapende gitar musikk. Sånn som man kan drøme seg bort av. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 eldgammel tråd, hadde tenkt til å lage en liknende tråd, men så den allerede fantes! Likte spesielt godt de Sondre^^ skrev. noen som har flere forslag? i disse spotify-tider er det jo enklere å høre på alle mulig sorter variert musikk. selv må jeg legge til mike oldfield. serlig albumet music of the spheres. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Helios Veldig god ambient. Fyller rommet med en avslappende atmosfære. Det må nesten ambient til for min del, alt annet vier jeg for mye oppmerksomhet og da blir det ikke mye fokus på lesingen. Endret 1. desember 2009 av Speik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hører mye på The Cure, Ulver, Tim Hecker og Flood skiva til Boris når jeg skal lese/pugge. Funker veldig greit egentlig Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Medwyn Goodall. Utmerket. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bonobo med albumet Days To Come. Er det jeg har hørt på når jeg har lest i år. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Supersilent - whatever Brian Eno - Music for Airports Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå