OlavGrei Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, Jeg har veldig lyst til å ta med meg mitt Ixus 700 på mine løpeturer. Jeg har en Lowe veske og vil kun ta det med i tørt vær. Vil kameraet tåle det? Lenke til kommentar
makila Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis du kun skal ta det med i tørt vær så gjør vel ikke det no? Hva er det som bekymrer deg? Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, Jeg har veldig lyst til å ta med meg mitt Ixus 700 på mine løpeturer. Jeg har en Lowe veske og vil kun ta det med i tørt vær. Vil kameraet tåle det? 5759373[/snapback] Det bør gå bra det. Kommer ann på veska. Men husk at Ixus serien har en spesielt utsatt skjerm. Det skal lite til å få en brist i skjermen, da den er svært dårlig beskyttet. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Som på så mange kameraer er det kanskje en "kule" i Ixusen, som registrerer om en holder kameraet vannrett/loddrett? Denne vil vel hoppe opp og ned når du løper, men vet ikke om det vil skade noe.. Bare kom til å tenke på den. (Lager lyd om en rister forsiktig på kameraet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå