Dinsdale Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Spillet heter Viva Pinata.Ser jo lit morsomt ut. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ser jo litt morsomt ut. 5759343[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Etter å se Launch video... så virket det ganske så tragisk ut. Men forhåpentligvis er det ikke slik spillet er. Og det kommer vel andre kjekke barnespill Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 "Ill never forget my first time. The first time i lost my candy. I didn't know what was happening to me. I was embarrassed. I tried to hide it from my parents.. I was about to lock the door, but then my grandpa walked in on me, and you know what? He ate my candy! My own grandfather!!" Jaaaveeel... Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 :!: :!: ikke det spillet jeg kommer til å reise byen rundt for å få på utgivelses datoen for å si det sånn Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har lest litt om spillet nå. Selvom førsteinntrykket var helt forferdelig, virker det som om det kan bli ganske morsomt. Det er jo tross alt Rare, og jeg syntes til og med Starfox Adventures og Grabbed by the Ghoulies var helt OK spill. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er mye mulig dette spillet ikke er rettet nøyaktig mot aldersgruppa til de som er så negative her, det er ett barnespill.Unger kan jo sikkert synes dette er dritgøy selv om dere ikke liker det. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 "Ill never forget my first time. The first time i lost my candy. I didn't know what was happening to me. I was embarrassed. I tried to hide it from my parents.. I was about to lock the door, but then my grandpa walked in on me, and you know what? He ate my candy! My own grandfather!!" 5759482[/snapback] Det der hørtes utrolig perverst ut, men kan hende det bare er meg! :!: Lenke til kommentar
mESA Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er nok bare deg. 1.intrykket mitt var faktisk bra... Helt til jeg såg launch video'n Menmen, kids liker det vel som bas sa Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ser morsomt ut dette - og jeg liker 'stilen' på grafikken - ser ut som om alt er bygget opp av små papirbiter (akkurat som pinataer antar jeg) Endret 16. mars 2006 av Doogle Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er nok bare deg. 5760189[/snapback] Det er ikke bare ham. Virker ganske tydelig for meg at det der er en "vits" rettet mot voksne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er nok bare deg. 5760189[/snapback] Det er ikke bare ham. Virker ganske tydelig for meg at det der er en "vits" rettet mot voksne. 5762188[/snapback] Nei det er ikke bare deg :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er jo bra at 360 retter seg litt mer mot barn. Personlig ser jeg ikke helt hvordan det vil bli en så stor suksess som det de håper på. De satser jo på å bli så populær som Pokémon. Syns Rare overdriver når det gjelder det grafiske, bare fordi de kan. Barn liker "enkel" og fargerik grafikk. Men blir interessant å se hvordan det går. Liker at de tør å gå litt nye veier iallefall. Er altfor få utviklere som gjør det for tiden. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe, synes det ser morsomt ut jeg. Minner meg om Istid og Madagascar Men, i likhet med de filmene, gjør sikkert Viva Piñata seg bedre som film enn spill også. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hehe, synes det ser morsomt ut jeg. Minner meg om Istid og Madagascar Men, i likhet med de filmene, gjør sikkert Viva Piñata seg bedre som film enn spill også. 5762960[/snapback] Det er litt den motsatte veien denne gangen da. Disse karakterene og hele idèen er Rare sin. Dette er ikke en slags license greie de har fått tildelt. Det er nemlig en spillidè, som også blir en tvserie, jeg er veldig spent, og skal garantert følge med på dette spillet. Minner om Animal Crossing/Sims/Black & White. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 "Ill never forget my first time. The first time i lost my candy. I didn't know what was happening to me. I was embarrassed. I tried to hide it from my parents.. I was about to lock the door, but then my grandpa walked in on me, and you know what? He ate my candy! My own grandfather!!" 5759482[/snapback] Det der hørtes utrolig perverst ut, men kan hende det bare er meg! :!: 5760010[/snapback] Haha, nå gjorde du det perverst :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå