Gå til innhold

Fifa RTFWC compo ! ( Ny tråd )

Hjelm87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg har bestemt meg for å utvide fristen til litt etter påske for det er mange som reiser bort.

5898721[/snapback]

he he. kan ikke det:) trodde jeg vant 2 kamper på walkover jeg nå.... he he.. jeg er i gruppa til Djork og spillarkivet ....Så jeg får knuse Unrealeddi i mens bare da:)

Lenke til kommentar

Ser at noen av dere ikke har fått med dere at ekstraomganger ikke gjelder i gruppespill, poster reglene som står på siden:

Gruppespill

4 stykker i hver gruppe, 2 kamper mot hver spiller (Hoste ett hver, si ifra hvis dere har problemer med hosting). Kampen spilles 2x6 min, altså 6 min i hver omgang. (Her gjelder ikke mål i ekstraomganger)

Kvarfinale

2 i hver går videre til kvartfinale hvor man spiller 2 kamper og spiller med bortemålsregel (her gjelder ikke mål i ekstraomganger).

Semifinale

Vinneren går videre til en semifinale som spillers med samme regler som i kvart'en. Om det er likt etter 2 kamper, med bortemålsregelen så spiller vi en ekstra kamp hvor ikke bortemål gjelder og man må evt. gå til straffer for å vinne.

Finale

Vinneren av dette går videre til en finale, hvor det kun spilles en match, men den spilles på over 2x 8 min.

Dere kan IKKE skifte lag underveis!

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har vært såpass lite spillt (trolig grunnet påske) at jeg utsetter fristen til Onsdag 3 Mai!

Disse har ikke spillt:

MrFlusher

DjDork

Tatansito

fAight

Gusarov

JcK360

Moronic Shadow

edit: Kan være at jeg ikke har oppfattet en, men send meg da gjerne PM men jeg er ganske sikker på at det er brukerene som ikke har spillt.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns neste n vi må det.. og starte opp en ny senere som er litt mer seriøs, der vi bruker en hjemmeside til spredning av informasjon med forum o.l

Og der vi har klarere regler, og en strammere linje mår det gjelder spilling av kamper.

Lenke til kommentar

Dette var da synd! Dumt å melde seg på hvis en ikke klarer å spille de få kampene som er på nesten 1mnd :(

Dette er da ikke din feil kannath, og oppsettet ditt var da bra :)

Kan vi ikke sette opp en ny turnering i Fifa WC og satse på at de som melder seg på , virkelig klarer å stille.. Men vi må da ta en kortere tidsfrist, slik at vi får det unnagjort! Tror nesten det tok så lang tid at noen faktisk glemte hele greia.. :)

ps. hvorfor trakk premiegiveren seg ??

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...