Gå til innhold

Fifa RTFWC compo ! ( Ny tråd )

Hjelm87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, nå er gruppene laget, gjorde slik at vi ikke får 2 land i samme gruppe på starten.

Dere har 1, EN uke på å spille gruppespillet f.o.m. idag Fredag 07.04.06

Noen innvendinger mot at det er lang/kort tid?

Gruppe 1:

Can7ona, Nederland.

Kakadinho, Tyskland

MrFlusher, land ukjent.

Hjelm, Italia.

Unrealeddie, Franrike.

vee75, England.

djdork, Nederland. (Skrev først Norge, sorry!)

Spillarkivet, Brazil.

jul1anr1k, England.

Allyfist, Brazil.

Kannath, Norge.

Tatansito, ukjent

fAight, Norge.

Gusarov, land ukjent.          

JcK360, England.

MoronicShadow, Norge.

Gusarov og Mr Flusher har ikke svart på PM'er jeg har sendt, så kan ikke garantere om de ikke blir med. Om de ikke ikke sier land iløpet av ett par dager så setter vi walk over med 2x 3 poeng til de som er i gruppen slik at det blir 2x tap.

Godt mulig at jeg kan få skaffet stand-ins som tar plassen til de to om de ikke deltar. Tatansito regner jeg forresten også at er med, men han snakker jeg med på Live! idag for å få bekreftet.

Dere må rapportere tilbake med antall mål dere har scoret og slippi inn etter hver kamp samt hvem som vinner etter hver kamp slik at jeg kan prøve å føre litt statistikk. Send gjerne dette som mld til meg på forumet.

Husk, 0 kampfixing da :thumbdown:

Skal få lagt opp en mal over statistikken etterhvert...

Premien er som sagt en Adidas Fotball med en snerten Xbox logo (Limited edition folkens :dribble: )

Man kan vel egentlig si at påmeldingen er stengt også

Alle navnene ER gamertagsa, og hvis dere finner noen feil der så kan dere si ifra.

Jeg vil føre hvem som leder gruppespillet med poeng og scorede/innsluppede mål.

http://kannath.googlepages.com/ (Klikk grupper for å komme til gruppespillet)

Reglene er som følger:

4 stykker i hver gruppe, 2 kamper mot hver spiller (Hoste ett hver,t si ifra hvis dere har problemer med hosting). 2 i hver går videre til kvartfinale hvor man spiller 2 kamper og spiller med bortemålsregel (her gjelder ikke mål i ekstraomganger). Vinneren går videre til en semifinale som spillers med samme regler som i kvart'en. Om det er likt etter 2 kamper, med bortemålsregelen så spiller vi en ekstra kamp hvor ikke bortemål gjelder og man må evt. gå til straffer for å vinne.

Vinneren av dette går videre til en finale, hvor det kun spilles en match, men den spilles på over 2x 8 min.

Dere kan IKKE skifte lag underveis!

Noen spørsmål? Beklager rotete post!

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
hvor lenge spilles det i gruppespillet? og skal mann da etter nitti minutter stoppe kampen?

Det er vel bare å spille 2 kamper med engang mot den en møter, en hjemme og en bortekamp??

5884455[/snapback]

Jeg stemmer for 6 min pr kamp og det er resultatet etter 90 min som teller...

Man kan velge å forsette etter 90 min, men det er bare resultatet etter 90 min som teler

Lenke til kommentar

la oss gjøre det slik at den som har hjemmekamp er den som poster deg reultatet, slik at du får oppdatert gruppa.... Da har jeg invitert alle i min gruppe som venner og er klar til å utfordre dem i skikkelig fotball på et nivå med blanding av Tufte og Barcelona :)

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar

Dette er en kjempegodt arangsjert turnering og du skal ha all ros kannath!!

Fikk skaffet premie ja og den er allerede i posten så jeg garanterer premie!

Kan ikke låve noe til 2- og 3- plassen men jeg skal se hva jeg får til!

Lenke til kommentar

5885684[/snapback]

Hjelm burde ha mesteparten av æren for det, han fikk meg igang igjen!

Kan du få tatt ett bilde av ballen som jeg kunne slengt opp?

edit: Ser på siden nå at trykte linker er vanskelige å se men det vet jeg ikke åssen jeg får fikset, skal sjekke imorra :)

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

5885684[/snapback]

Hjelm burde ha mesteparten av æren for det, han fikk meg igang igjen!

Kan du få tatt ett bilde av ballen som jeg kunne slengt opp?

edit: Ser på siden nå at trykte linker er vanskelige å se men det vet jeg ikke åssen jeg får fikset, skal sjekke imorra :)

5885742[/snapback]

Takk for det :!:

Eg e bare keen på å få til en turnering eg, og siden det så ut til at du gav opp tiligere, måtte eg bare starta en nye tråd. Å nå ser det jo ud til at vi skal klare det, har til og me fått premie :!: Konge det.. Har sett ballen å an e ganske nice den :p

Lenke til kommentar

Samme her med meg - djdork. Jeg drar på påskefjellet i morgen tidlig og rekker ikke å spille noen kamper før jeg er tilbake søndag 16/4. Ser at Spillarkivet er i gruppa mi og er i samme situasjon.

Håper jeg kan få utsatt fristen med noen dager slik at jeg rekker å spille ferdig kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...