Gå til innhold

Fifa RTFWC compo ! ( Ny tråd )

Hjelm87

Anbefalte innlegg

Ok Fvee, jeg har fiksa gamertagen din og det skal visst komme flere påmeldinger (blandt annet folk fra xbox klanen min, får ny ruter denne uka tror jeg så da vil jeg heller ikke ha connection trouble.)

Vil dere at man skal ha en uke på seg til å spelle alle kampene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok Fvee, jeg har fiksa gamertagen din og det skal visst komme flere påmeldinger (blandt annet folk fra xbox klanen min, får ny ruter denne uka tror jeg så da vil jeg heller ikke ha connection trouble.)

Vil dere at man skal ha en uke på seg til å spelle alle kampene?

5829478[/snapback]

Burde vel gå greit å spille kampene i løpet av ei uke, bare det blir gjort på kveldstid for min del :)

Blir det to kamper mot hvert lag i pulja?

Lenke til kommentar

Ja, men det ser ut som det blir uten meg. Får ikke ruteren til strict, og NGT presterte å sende meg en ny ruter lik den som funker ræva på xbox live og EA servere så de må sende den andre pånytt. Skulle sendes idag, men skjedde ikke... så vet igrunn ikke når den kommer.

Lenke til kommentar
Ja, men det ser ut som det blir uten meg. Får ikke ruteren til strict, og NGT presterte å sende meg en ny ruter lik den som funker ræva på xbox live og EA servere så de må sende den andre pånytt. Skulle sendes idag, men skjedde ikke... så vet igrunn ikke når den kommer.

5845371[/snapback]

fått ruouteren nå eller?

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg en endelig liste med påmeldte tror jeg...

Can7ona, Nederland.

Kannath, Norge.

Joagjerl, Norge.

MrFlusher, land ukjent.

Unrealeddie, land ukjent.

Hjelm, Italia.

vee75, England.

djdork, Norge.

jul1anr1k, England.

Allyfist, Brazil.

fAight, Norge.

Spillarkivet, Brazil.

Gusarov, land ukjent.

JcK360, England.

MoronicShadow, Norge.

En til så har vi 8 i hver gruppe og det tror jeg holder. Eller vi kan lage 4 grupper på 4 stk og 2 som går videre. Det er kanskje bedre eller?

Ser du en feil som angår deg, vennligst si ifra.

edit: Rart ingen er frankrike :p

Her er reglene jeg kom på:

Ser ut som det blir 7 i hver gruppe nå, og gruppespillet varer i en uke slik at man rekker å spille kampene. Kunne tenke meg var at 4 i hver gruppe gikk videre til kvartfinale.  Hvor det så går til semifinale hvor man spiller 2 kamper hvor vi spiller med bortemålsregel (her gjelder ikke mål i ekstraomganger). Om det er likt etter 2 kamper, med bortemålsregelen så spiller vi en ekstra kamp hvor ikke bortemål gjelder og man må evt. gå til straffer for å vinne.

Vinneren av dette går videre til en finale, hvor det kun spilles en match, men den spilles på over 2x 10 min.

Er de dårlige eller bra?

Så straks folk som ikke har skrevet i tråden men meldt seg på i en annen har svart på PM så starter vi.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Ser at både jeg (djdork), Joagjerl, fAight, Kannath og MoronicShadow er satt opp til å bruke Norge.

Derfor vil jeg om mulig bytte til Nederland.

djdork = Nederland

Blir litt boring å møte Carew & co 100 ganger!

Endret av 360aroo
Lenke til kommentar
kan vel ikke mene at flere skal være samme landslag,norge kan vel ikke møte norge? :roll:

5876379[/snapback]

er vel ikke lett å få til at alle bruker forskjellige? Mange som tydligvis vil være Norge, og er vel samme rakkern det ?? :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...