Kannath Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ok Fvee, jeg har fiksa gamertagen din og det skal visst komme flere påmeldinger (blandt annet folk fra xbox klanen min, får ny ruter denne uka tror jeg så da vil jeg heller ikke ha connection trouble.) Vil dere at man skal ha en uke på seg til å spelle alle kampene? Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 yeas nå virke live :!: :!: Så eg e ialefall klar t¨å starta turneringen Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ok Fvee, jeg har fiksa gamertagen din og det skal visst komme flere påmeldinger (blandt annet folk fra xbox klanen min, får ny ruter denne uka tror jeg så da vil jeg heller ikke ha connection trouble.)Vil dere at man skal ha en uke på seg til å spelle alle kampene? 5829478[/snapback] Burde vel gå greit å spille kampene i løpet av ei uke, bare det blir gjort på kveldstid for min del Blir det to kamper mot hvert lag i pulja? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, det blir det. Må få ruteren min snart, om ikke kan jeg spille med strict på den jeg har nå om det er OK med resten. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 da starter vi opp snart da eller? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, men det ser ut som det blir uten meg. Får ikke ruteren til strict, og NGT presterte å sende meg en ny ruter lik den som funker ræva på xbox live og EA servere så de må sende den andre pånytt. Skulle sendes idag, men skjedde ikke... så vet igrunn ikke når den kommer. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, men det ser ut som det blir uten meg. Får ikke ruteren til strict, og NGT presterte å sende meg en ny ruter lik den som funker ræva på xbox live og EA servere så de må sende den andre pånytt. Skulle sendes idag, men skjedde ikke... så vet igrunn ikke når den kommer. 5845371[/snapback] fått ruouteren nå eller? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nope, men ser ut som det funker litt nå. Må få satt opp grupper idag eller imorgen, husker lite av hvem som skulle spille hvilket land så må lese thread og sånn men har tentamen imorra så kanskje Hjelm kan fikse det. Lenke til kommentar
360aroo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Djdork Italia (Nederland eller Norge) Vi må vel ha unike landslag eller? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Blir litt vanskelig, er flere som vil være Norge. Blandt annet meg og ett par andre, og du. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 jul1anr1k Spiller med England, hvis det går greit Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 sånn nå er xboxen tilbake i hus.. Allyfist Land: Brasil Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Ok, nå har jeg en endelig liste med påmeldte tror jeg... Can7ona, Nederland. Kannath, Norge. Joagjerl, Norge. MrFlusher, land ukjent. Unrealeddie, land ukjent. Hjelm, Italia. vee75, England. djdork, Norge. jul1anr1k, England. Allyfist, Brazil. fAight, Norge. Spillarkivet, Brazil. Gusarov, land ukjent. JcK360, England. MoronicShadow, Norge. En til så har vi 8 i hver gruppe og det tror jeg holder. Eller vi kan lage 4 grupper på 4 stk og 2 som går videre. Det er kanskje bedre eller? Ser du en feil som angår deg, vennligst si ifra. edit: Rart ingen er frankrike Her er reglene jeg kom på: Ser ut som det blir 7 i hver gruppe nå, og gruppespillet varer i en uke slik at man rekker å spille kampene. Kunne tenke meg var at 4 i hver gruppe gikk videre til kvartfinale. Hvor det så går til semifinale hvor man spiller 2 kamper hvor vi spiller med bortemålsregel (her gjelder ikke mål i ekstraomganger). Om det er likt etter 2 kamper, med bortemålsregelen så spiller vi en ekstra kamp hvor ikke bortemål gjelder og man må evt. gå til straffer for å vinne. Vinneren av dette går videre til en finale, hvor det kun spilles en match, men den spilles på over 2x 10 min. Er de dårlige eller bra? Så straks folk som ikke har skrevet i tråden men meldt seg på i en annen har svart på PM så starter vi. Endret 5. april 2006 av Kannath Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) synes det høres bra ut! Endret 6. april 2006 av FVEE75 Lenke til kommentar
360aroo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Ser at både jeg (djdork), Joagjerl, fAight, Kannath og MoronicShadow er satt opp til å bruke Norge. Derfor vil jeg om mulig bytte til Nederland. djdork = Nederland Blir litt boring å møte Carew & co 100 ganger! Endret 6. april 2006 av 360aroo Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kan vel ikke mene at flere skal være samme landslag,norge kan vel ikke møte norge? Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kan vel ikke mene at flere skal være samme landslag,norge kan vel ikke møte norge? 5876379[/snapback] er vel ikke lett å få til at alle bruker forskjellige? Mange som tydligvis vil være Norge, og er vel samme rakkern det ?? Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Mest rettferdig vis alle får ver det laget de vil.. Eg ser ikke någe problem med å ver samme lag, d e ialefall min meining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå