Hjelm87 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da har jeg satt opp en SINNSYKT stygg side, men den ineholder ialefall litt informasjon.. www.fifacompo.moo.no Vi er nå 8 stk som er påmelte og det holder jo til at vi lager 2 grupper med 4 stk i hver. Der de 2 beste fra hver gruppe går videre til Semifinaler og deretter Finale.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 ehhhh. er dette en compo som skal spilles på LAN?, over internet? Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 over internett.. Det er FIFA RTFWC på xbox 360.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kunne ikke fått vært med a? Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Joda alltid sjekt me flere folk.. skal notere deg på siden jeg.. Vis andre vi være med er det bare å melde sin interesse Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 blir det liga eller cup??? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Planen jeg hadde i tankene når jeg spurte om hvem som ville være med var først gruppespill før hvor ett antall av de beste går videre, hvor vi så har utslagsrunder, slik som i CL. Vet ikke hva Hjelm vil da. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 nå er vi jo 9 personer, så det er vel på tide å begynne snart.. Og da er vel forslaget til Kannath bra, med liga først og x antall videre til sluttspill! Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jo har jo sagt at jeg vil det samme som dere 1 gruppe på 4 stk og en gruppe på 5. De 2 beste går videre til semifinale og deretter finale.. Men skal semifinalen spilles med 2 kamper, med bortemål regel o.l ?? Gjenstår bare å trekke 2 gruper så kan vi sette igang Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, tror det høres bra ut, blir mer konkurranse i gruppen med 5 men synes det høres fint ut. Vi må selvfølgelig ha bortemål, jeg tror ikke jeg kommer videre men. Man burde ikke kunne skifte lag, og vi må finne ut hvem vi skal være. Kan være Norge om dette er ønskelig siden det er det jeg speller mest på. Hva med lag og slikt, det kan jo være ett prob.. Ranked eller unranked? jeg stemmer for unranked Kan prøve å skaffe ett program til å lage grupper for oss slik at det blir 100% random. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja, tror det høres bra ut, blir mer konkurranse i gruppen med 5 men synes det høres fint ut. Vi må selvfølgelig ha bortemål, jeg tror ikke jeg kommer videre men.Man burde ikke kunne skifte lag, og vi må finne ut hvem vi skal være. Kan være Norge om dette er ønskelig siden det er det jeg speller mest på. Hva med lag og slikt, det kan jo være ett prob.. Ranked eller unranked? jeg stemmer for unranked Kan prøve å skaffe ett program til å lage grupper for oss slik at det blir 100% random. 5784214[/snapback] Det blir vel automatisk unranked, siden du ikke kan inviter venner til ranked match! Og folk må være det samme laget hele veien. Bortemåls regelen må gjelde. Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan jeg melde meg på? Gamertag: MrFlusher Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det er fortsatt åpent for påmeldinger. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvis du er misfornøyd med siden så har google ett verktøy for sine hjemmesider som gjør at sider kan virke mye finere. Kan godt mekke en imorgen. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 er fortsatt klar gamertag-unrealeddie Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Laget en ny side jeg, så jeg kunne lære litt mer. Håper ikke det gjør noe. har ingen TK adresse o.l. men synes igrunn ikke det er å viktig edit: Greit å ta med adressen, lol. http://kannath.googlepages.com/home Endret 22. mars 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hehe mye bedre enn min Kan lage mye bedre iogmed at jeg har en del erfaring, men jeg orket ikke brukte maks 2 min på den jeg hadde Men flott side det.. Btw jeg vil være ITALIA !! :!: :!: Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 he he.. ser jeg har skrivd feil gamertag.. det er vee75, ikke fvee75 Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skal redigere det imorra, flott du fortsatt er med eddie. Tror vi setter igang snart, hjelm får fastsette datoen Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 fy FA** Nå vil ikke internetten virke på xboxen min lenger.... Jeg pleier å dele internettet fra pc'en min til xboxen via ein kabel.. Men nå vil det ikke virka lenger.. Någen tips ?? Vis det er andre som gjør det samme kan eg få vite vilken ip dere har på dataen og xboxen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå